بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

چند آیه زیبا:

چند آیه زیبا:

گفتم: خدا آخه این همه سختی؟ چرا؟

گفت: «انَّ مع العسر یسرا»

"قطعا به دنبال هر سختی، آسانی است.(انشراح/6)

گفتم: واقعا؟!

گفت: «فإنَّ مع العسر یسرا»

حتما به دنبال هر سختی، آسانی است.(انشراح/7)

گفتم: خب خسته شدم دیگه...

گفت: «لاتـقـنطوا من رحمة الله»

از رحمت من ناامید نشو.(زمر/53)

گفتم: انگار منو فراموش کردی!

گفت:«اذکرونی اذکرکم»

منو یاد کن تا یادت باشم.

گفتم: تا کی باید صبر کرد؟!

گفت: « وَ ما یدریک لَعلَّ السّاعة تکون قریبا»

تو چه می دانی، شاید موعدش نزدیک باشد.(احزاب/63)

«انّی اعلم ما لاتعلمون»

من چیزایی میدونم که شما نمی دونید.(بقره/ 30)

گفتم: تو بزرگی و نزدیکیت برای من کوچک، خیلی دوره! تا اون موقع چی کار کنم؟

گفت: « و اتّبع ما یوحی الیک و اصبر حتی یحکم الله»

حرف هایی که بهت زدمو گوش کن، و صبر کن ببین چی حکم می کنم.

(یونس/ 109)

ناخواسته گفتم: الهی و ربّی من لی غیرک (خدایا آخه من غیر تو کیو دارم؟!)

گفت: «الیس الله بکاف عبده»

من هم برای تو کافی ام.(زمر/36)

TA ازرشت

 

ثبت تخلفات رانندگی با دوربین های ثبت تخلفات پلیس راهور

ثبت تخلفات رانندگی با دوربین های ثبت تخلفات پلیس راهور

رئیس مرکز فناوری اطلاعات پلیس راهور نیروی انتظامی:

این طرح در فاز نخست در سطح شهرها و در فاز دوم در جاده های درون و برون شهری اجرا خواهد شد.

دوربین های ثبت تخلفات پلیس راهور دو دسته است، یک مورد دوربین های نظارتی معابر و ترافیک و مورد دیگر دوربین های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی است.

سیستم ثبت تخلفات نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن در دوربین های نظارتی پلیس نصب می شود و اکنون نیز این سیستم در دوربین های نظارتی شهر آزمایشی نصب شده است.

دوربین های هوشمند، تخلفاتی از جمله سرعت، محاسبه میانگین سرعت، فاصله طولی، عبور از چراغ قرمز، عبور از طرح ترافیک و عبور از خط اضطرار در تونل را ثبت می کند.

خبرگزاری صداوسیما-گیلان

iribnews_guilan

آب منطقه شیرودی مشهد، فردا قطع خواهد شد

آب منطقه شیرودی مشهد، فردا قطع خواهد شد

محمد محمدزاده، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مشهد:

به لحاظ انجام عملیات اصلاح و توسعه قسمتی از شبکه‌های آب و نصب شیرآلات و تجهیزات مناسب، در روز پنج‌شنبه بیست و دوم تیر ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ صبح در مناطق ذیل، همشهریان احتمالاً با قطع و یا کمبود فشار آب مواجهه خواهند شد.

مناطق خیابان صدوقی ۵ از ابتدا تا تقاطع با شیرودی (شیرودی ۲) حاشیه و فرعی‌ها

خیابان صدر ۸ حاشیه و فرعی‌ها

خیابان صدوقی ۷ از ابتدا تا انتها حاشیه و فرعی‌ها

خیابان صدوقی ۹ حاشیه و فرع‌های شرقی از ابتدا تا شیرودی ۴

به مشترکین محترم پیشنهاد می‌گردد به مقدار مناسب پیش‌بینی ذخیره آب نمایند.

شهرآرا نیوز؛ رسانه مردم مشهد:

ShahraraNews

 

اخبارلولمان

http://uupload.ir/files/aufz_%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9.jpg


http://uupload.ir/files/m0en_%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9.jpg1.jpg

اخبارلولمان

شروع عملیات حفاری و لوله گذاری آب شرب کوچه شقایق ۲۵ روستای کتیک لاهیجان توسط دهیاری و شورای اسلامی

loulemancity

 

پرداخت حقوق بازنشستگان در نخستین ماه دریافت حکم بازنشستگی

پرداخت حقوق بازنشستگان در نخستین ماه دریافت حکم بازنشستگی

محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری زمان صدور احکام بازنشستگی را بین یک تا 10 روز دانست و گفت: به این ترتیب حقوق همه بازنشستگان در نخستین ماه صدور حکم بازنشستگی، قابل پرداخت است.

60 هزار نفر در سال 95 به سن بازنشستگی رسیدند.

سن بازنشستگی در کشور 51 و نیم سال است و درمقایسه با سایر کشورها جز پائین ترین هاست و این روند هم صندوق ها را با چالش جدی روبرو کرده و هم محرومیت از تجربه نیروهای متخصص را بدنبال دارد.

وی با ابراز امیدواری: دولت با تامین بودجه مورد نیاز طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان را هرچه زودتر اجرایی کند.

البته دولت از دوسال گذشته تاکنون تلاش کرده است با تامین ردیف بودجه ای معادل 2 هزار و 200 میلیارد تومان حقوق بازنشستگان را تا حدودی بهبود بخشد.

خبرگزاری صداوسیما

 iribnews

با تلاش و پیگیری جناب مهندس صالحی شهردار محترم لولمان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر،

http://uupload.ir/files/epam_%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%B4.jpg

با تلاش و پیگیری جناب مهندس صالحی شهردار محترم لولمان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر،شهرداری لولمان برای رفاء حال شهروندان نسبت به آسفالت 2800متر طول مسیرمحله رودبارکی به چلک (خیابان شهید قلی پور)اقدام نموده است.

http://loleman.ir/?p=7412

شهرداری لولمان

lolemanir

 

پزشکی قانونی، آثار آزار و اذیت جنسی بر آتنا را تایید کرد

پزشکی قانونی، آثار آزار و اذیت جنسی بر آتنا را تایید کرد

ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: پس از بررسی‌های انجام یافته سرانجام نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی "آتنا اصلانی" دختر معصوم هفت ساله پارس‌آبادی مشخص شد و  در نهایت تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تائید کرد/ تسنیم


 

‎اسماعیل / قاتل آتنا

http://uupload.ir/files/tkqn_%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86.jpg

اسماعیل / قاتل آتنا

اولین عکس از قاتل آتنا اصلانی / او در روز حادثه پدر آتنا را دلداری می داد!

Hamid_Masouminejad

 

ورود خودروهای منطقه آزاد کیش به سرزمین اصلی آزاد شد.

ورود خودروهای منطقه  آزاد کیش به سرزمین اصلی آزاد شد.

مدیرکل گمرک کیش در گفتگوی اختصاصی با واحد خبر صدا و سیمای مرکزی کیش از لغو ممنوعیت خروج خودرو از منطقه آزاد کیش خبر داد.

مهدی اقبالی مقدم گفت: پس از بررسی موضوع در نشست هایی با حضور مسئولان حوزه مربوطه، مجوز خروج خودرو به صورت موقت به سرزمین اصلی از امروز صادر شد و تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام شده است .

مدیرکل گمرک کیش گفت: قوانین و مقررات به شکل سابق اعمال می شود و هزینه های جدیدی به این قانون اضافه نشده است و همچنان خروج خودروهای بالای 2500 سی سی از جزیره ممنوع است بر اساس بخشنامه مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران مورخ 31 فروردین 96 از گمرک های مناطق آزاد خواسته شده  بود تا علاوه بر لغو دستورالعمل های قبلی در خصوص تردد خودروهای مناطق آزاد، از قبول هرگونه درخواست برای ورود موقت خودروهای مزبور به سرزمین اصلی خودداری کنند که بالاخره این ممنوعیت در کیش از امروز لغو شد.

خبرگزاری قوه قضائیه