بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

دستگیری عاملان فروش گوشت گراز در آبادان

دستگیری عاملان فروش گوشت گراز در آبادان

ماموران بهداشت و دامپزشکی آبادان در جریان فروش گوشت گراز در یک قصابی در خیابان احمدآباد، تیمی از بازرسان این دو سازمان را برای بررسی موضوع به بازار اصلی شهر اعزام نمودند.

تیم بازرسی زمانیکه قصد بررسی گوشت‌های داخل مغازه را داشتند با حمله صاحب قصابی و چند تن از بستگان وی مواجه شدند و مرد قصاب پس از بستن مغازه اش از صحنه فرار کرد و مانع بازرسی ماموران نظارتی شد که در این مرحله ماموران با هماهنگی مقام قضایی اقدام به شکستن قفل در مغازه کرده و به بررسی گوشت های داخل مغازه پرداختند.

تیم بازرسی از یخچال مغازه گوشت های زیادی از گراز به دست آوردند که در ادامه مغازه قصابی پلمپ و مرد قصاب و همدستش دستگیر شدند.

خبرگزاری صداوسیما

iribnews

گیلک_غذا

http://uupload.ir/files/xwtd_%D8%B4%DB%8C%D9%85%DB%8C.jpg

گیلک_غذا

شیمی غذا مره ترب فراموش نبه

loulemancity

इई ईइ═─

برگ_سبز

برگ_سبز

نجات از مرگ با توسل به سیدالشهداء علیه‌السلام

مرحوم آیه الله العظمی حاج شیخ عبدالکریم حائری (رضوان‌الله علیه) نقل می‌کنند:

هنگامی که من در کربلا بودم شبی که شب سه‌شنبه بود در خواب دیدم شخصی به من گفت: شیخ عبدالکریم کارهایت را انجام بده سه روز دیگر خواهی مرد. من از خواب بیدار شدم و متحیر بودم گفتم: البته خواب است و ممکن است تعبیر نداشته باشد.

روز سه‌شنبه و چهارشنبه مشغول درس و بحث بودم تا خواب از خاطرم رفت روز پنج‌شنبه که تعطیل بود با بعضی از رفقا به طرف باغ مرحوم سید جواد رفتیم، در آنجا قدری گردش و مباحثه علمی نمودیم تا ظهر شد ناهار را همانجا صرف کردیم پس از ناهار ساعتی خوابیدیم.

در همین موقع لرزه شدیدی مرا گرفت رفقا آنچه عبا و روانداز داشتم روی من انداختند ولی همچنان بدنم لرزه داشت و در میان آتش تب افتاده بودم، حس کردم که حالم بسیار وخیم است به رفقا گفتم مرا به منزلم برسانید، آن‌ها وسیله‌ای فراهم کرده و زود مرا به شهر کربلا آوردند و به منزلم رساندند.

در منزل بی‌حال و بی‌حس افتاده بودم، بسیار حالم دگرگون شد، در این میان به یاد خواب سه شب پیش افتادم علائم مرگ را مشاهده کردم با در نظر گرفتن خواب احساس آخر عمر کردم.

ناگهان دیدم دو نفر ظاهر شدند و در طرف راست و چپ من نشستند و به همدیگر نگاه می‌کردند و گفتند: اجل این مرد رسیده مشغول قبض روحش شویم.

در همین حال با توجه عمیق قلبی به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله (سلام‌الله‌علیه) متوسل شدم و عرض کردم: ای حسین عزیز دستم خالی است! کاری نکردم و زادی تهیه ننموده‌ام؛ شمارا به حق مادرتان زهرا (علیها السلام) از من شفاعت کنید که خدا مرگ مرا تأخیر اندازد تا فکری به حال خود نمایم.✨

بلافاصله پس از توسل دیدم شخصی نزد آن دو نفر که می‌خواستند مرا قبض روح کنند آمد و گفت: حضرت سیدالشهداء (سلام‌الله‌علیه) فرمودند: شیخ عبدالکریم به ما توسل کرده و ما هم در پیشگاه خدا از او شفاعت کردیم که عمرش را تأخیر اندازد.

خداوند اجابت فرموده بنابراین شما روح او را قبض نکنید در این موقع آن دو نفر به هم نگاه کردند و به آن شخص گفتند: سَمْعا وَ طاعَهً، سپس دیدم آن دو نفر و فرستاده امام حسین (سلام‌الله‌علیه)، صعود کردند و رفتند.

در این موقع احساس سلامتی کردم صدای گریه و زاری شنیدم که بستگانم به سر و صورت می‌زدند آهسته دستم را حرکت دادم و چشمم را گشودم، دیدم چشمم را بسته‌اند و به رویم چیزی کشیده‌اند خواستم پایم را جمع کنم ملتفت شدم که شستم (انگشت بزرگ پایم) را بسته‌اند.

دستم را برای برداشتن چیزی بلند کردم شنیدم می‌گویند: ساکت شوید گریه نکنید که بدن حرکت دارد آرام شدند رواندازی که بر روی من انداخته بودند برداشتند و چشمم را گشودند و پایم را فوری باز کردند، با دست اشاره به دهانم کردم که به من آب بدهند آب به دهانم ریختند کم‌کم از جا برخاستم و نشستم.

تا پانزده روز ضعف و کسالت داشتم و به حمدالله از آن حالت به‌کلی خوب شدم این موهبت به برکت مولایم آقا سیدالشهداء (سلام‌الله‌علیه) بود آری به خدا.

منبع: کرامات الحسینیه، ص ۱۵۹

آب جمع شده در زیرگلدانی را خالی کنید؛

http://uupload.ir/files/92yk_%D8%A2%D8%A8_%D8%AC%D9%85%D8%B9.jpg

آب جمع شده در زیرگلدانی را خالی کنید؛

زیرا مانع تنفس ریشه می‌شود و در نهایت موجب مرگ ریشه خواهد شد

آخرین اخبار مشهد در شهرآرانیوز

ShahraraNews

روش های کاهش وزن در کشور های مختلف :

روش های کاهش وزن در کشور های مختلف :

1-تایلند خوردن غذاهای تند

2-انگلستان خوردن غذا در پرس های کوچک

3-اندونزی روزه گرفتن

4-لهستان مصرف غذاهای خانگی

5-آلمان خوردن صبحانه کامل

6-ایران از شنبه انشالله

zendegisalam

 

به دشمنانت ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺑﺎﺭ ﻓﺮﺻﺖ‌ ﺑﺪﻩ

به دشمنانت ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺑﺎﺭ ﻓﺮﺻﺖ‌ ﺑﺪﻩ

ﺗﺎ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺩﻭﺳﺖ‌ ﺷﻮﻧﺪ

ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﺖ ﯾﮏ‌ ﻓﺮﺻﺖ ﻫﻢ ﻧﺪﻩ

ﮐﻪ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺷﻮﻧﺪ!

ﺯﯾﺮﺍ ﺩﻭﺳﺘﺎنت

جای ﻋﻤﯿﻖ_ﺯﺧﻤﻬﺎﯼ_ﺩﻟﺖ ﺭﺍ ﺩﻗﯿﻖ میدﺍﻧﻨﺪ

loulemancity

इई ईइ═─

 

تبلیغ متفاوت یک کافه دار:

http://uupload.ir/files/wqh0_%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA.jpg

تبلیغ متفاوت یک کافه دار:

آدم‌ های لاغر راحت‌ تر ربوده می‌ شوند، کیک بخورید ایمن بمونید

zendegisalam

حضرت علی علیه السلام :

حضرت علی علیه السلام :

أرْفَعُهُ مَا ظَهَرَ فِی الْجَوَارِحِ وَالاَْرْکَانِ.

و پرارزش ترین دانش ها آن است که در اعضا و ارکان بدن آشکار گردد (و دارنده اش آن را در زندگى خود  به کار بندد).

عالم با عمل،  که آثار علم در جوارح او و ارکان بدنش ظاهر شده در نظر همه مردم محترم و مورد اعتماد و در پیشگاه خدا نیز رو سفید است.

لذا علم آمیخته با عمل مردم را به سوى خدا و فضایل اخلاقى جذب مى کند و پاداش ها و برکاتِ هدایت ناس را براى صاحب آن فراهم مى سازد.

حکمت 92 نهج البلاغه فراز دوم. علم_و_عمل

Howzehir