بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

وزیر آموزش و پرورش در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما ۲

وزیر آموزش و پرورش در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما ۲

 بطحایی ضمن عرض تسلیت در خصوص فوت دهقان فداکار، در خصوص بازسازی مدارس زلزله زده مناطق زلزله زده بیان کرد: یکی از مهم ترین دغدغه ما فضاهای آموزشی است که از حیث استحکام بنا به رسیدگی جدی نیازمندیم.

وی ادامه داد: ۸۰ فضای آموزشی مناطق زلزله زده نیازمند تخریب و بازسازی هستند.

بطحایی اشاره کرد: از خیران تشکر میکنم ما در برخی استان ها و شهرها به بازسازی و مقاوم سازی فضاها نیازمندیم.

 نگاه، آموزش و پرورش

irmoen

بیچاره گل فروش...!

http://uupload.ir/files/hfzx_%D8%A8%D9%8A%DA%86%D8%A7%D8%B1%D9%87.jpg

بیچاره گل فروش...!

تنها کسى است که،وقتى با گل وارد خانه مى شود،همه غمگین مى شوند...!

Eve @ghar7

تکمیلی/ اجازه ساختمان‌سازی در زمین پادگان لشکر٧٧ را نمیدهم

تکمیلی/ اجازه ساختمان‌سازی در زمین پادگان لشکر٧٧ را نمیدهم

اگر مجلس و دولت اجازه دهند به سمت عوارض محلی پیش می‌رویم. بیش از بیست میلیون زائر به مشهد می‌آید که از نظر اقتصادی برای کسبه خوب است اما برای شهرداری نه.

تلاش می‌کنیم که از مالیاتی که در قالب ارزش افزوده از شهر مشهد گرفته می‌شود به حمل و نقل شهری اختصاص یابد.

دوم اینکه قیمت سوخت کمی افزایش پیدا کند و این‌ها کارهایی است که دولت می‌تواند انجام دهد.

بیشترین هزینه ما در حمل و نقل است. ما از نظر نقدینگی بسیار مشکل داریم.

بعد از شروع احداث جاده محمدآباد مدیر فرودگاه اعلام کرد که باند سوم فرودگاه این جاده را قطع میکند و از ما خواستند تا پایان مطالعه این طرح کار کمی با تاخیر انجام شود.

ما در مشهد پادگان لشکر ٧٧ و میدان تیر را داریم. مذاکراتی با شهرداری داشتند که ساختمان‌سازی در آن لحاظ شود و من آن را متوقف کردم و گفتم باغ نباید خراب شود و پادگان ٧٧ را به عنوان ذخیره فضای سبز مشهد به ما بدهند.

من خواهش می‌کنم این یک میلیون و سیصد هزار نفر را جزو شهر مشهد حساب کنید. حاشیه یعنی این‌که تو از متن جدا هستی. بهتر است در مورد حریم شهر مشهد صحبت شود. روستاهایی که بدون مجوز ساخته شده و هیچ کس جلودار آن نیست.

آخرین اخبار مشهد در شهرآرانیوز

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم معارفه مدیر جدید حوزه های علمیه گیلان گفت وجود فقهای بزرگ دینی همچون کوشیار دیلمی و بهجت فومنی نشان دهنده سابقه درخشان گیلان در پرورش عالمان دینی است.

کارکنان بانک کشاورزی کمک های خود به ارزش 80 میلیون تومان را به همراه 3 دستگاه کانکس به زلزله زدگان کرمانشاه ارسال کردند .

مانور ایمنی در برابر زلزله در شهر ریجاب کرمانشاه . یک تیم تخصصی هلال احمر از گیلان به شهر ریجاب کرمانشاه رفتند و پناهگیری در زمان زلزله ، اصول امداد و کمک های اولیه ، و تخلیه و خروج اضطراری را به دانش آموزان آموزش دادند .

فرمانده سپاه تالش گفت: 90 دانش آموز این شهرستان در 5 روز از مناطق عملیاتی دهلاویه ، هویزه ، اروندکنار و یادمان شهدا در جنوب کشور بازدید می کنند .

مسئول بیماری های خاص دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : 2 کلیه و کبد بهرام جلیلی مرد 49 ساله روستای کیسم آستانه اشرفیه به 3 بیمار نیازمند اهداء شد. این مرد آستانه ای هفته گذشته در تصادف با موتور سیکلت مرگ مغزی شد.

مدیر جهاد کشاورزی لاهیجان گفت: امسال با 16 میلیارد تومان هزینه عملیات اجرای طرح تجهیز و نوسازی شالیزارها در این شهرستان آغاز شد .

 مدیر کل انتقال خون گیلان گفت: در این نمایشگاه 14 نمونه از مدالها ، لباسهای ورزشی و وسایل ورزشی با امضا قهرمانان و پهلوانان نامدار ورزشی گیلان که بیش از 50 بار خون اهدا کرده اند به نمایش درآمده است . این نمایشگاه در طول سال برای بازدید علاقمندان باز است .

مدیر جهاد کشاورزی آستارا گفت :۲۷۰ زنبوردار این شهرستان امسال۷۵۰ تن عسل به ارزش 12 میلیارد تومان تولید کردند که درمقایسه با پارسال30 درصد بیشتر است .

محفل انس با قرآن در منجیل برگزار شد .

در مراسمی در لشت نشا از مدافعان حرم این بخش تجلیل شد .

رییس مسکن و شهرسازی شهرستان آستارا گفت: دو متخلف بیش از 5 هزار مترمربع زمین حاشیه شهر که مربوط به این اداره بود را تصرف کرده بودند که با حکم قضایی رفع تصرف شد .

مدیر جهاد کشاورزی لاهیجان گفت: امسال با 16 میلیارد تومان هزینه عملیات اجرای طرح تجهیز و نوسازی شالیزارها در این شهرستان آغاز شد .

از برگزیدگان مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی بسیج در کوچصفهان تجلیل شد .

در پایان سیزدهمین دوره مسابقات کاراته سبک کیوکوشین ماتسوئی گیلان گرامیداشت هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش در رشت تیم های نداجای تهران، البرز و گیلان اول ، دوم و سوم شدند.

iribnews_guilan

دانش آموزان کلاس سوم مدرسه ای در بویین زهرا، از توابع استان قزوین،

http://uupload.ir/files/95lw_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4_%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86.jpg

دانش آموزان کلاس سوم مدرسه ای در بویین زهرا، از توابع استان قزوین، هزینه تنقلات شب یلدای خود را به خرید نیمکت نو برای کلاسشان اختصاص دادند.

نگاه، آموزش و پرورش

irmoen

تکمیلی/ به دنبال اتوبوس‌های گازسوز و برقی هستیم

تکمیلی/ به دنبال اتوبوس‌های گازسوز و برقی هستیم

در مورد الیت، به گمان من مردم از هزینه آن نالان نیستند و هزینه آن در زندگی مردم تاثیر ندارد بلکه از نحوه برخورد الیت ناراحت هستند.

حدود یک ماه است که دوستان ما در حوزه فناوری به دنبال آن هستند که مردم خودشان پرداخت کنند و ما به مردم اعتماد داریم.

مشهد از نظر اتوبوس کمبود ندارد، ولی عمر ناوگان اتوبوس رانی بالاست. ظرف یک ماه آینده تعداد قابل توجهی اتوبوس جدید اضافه می‌شود و جانبازان و معلولان هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

به دنبال اتوبوس‌های گازسوز و برقی هستیم و مذاکرات درحال انجام است.

مشهد سه خط مصوب بی‌آرتی دارد که سال ۹۴ تصویب شده است.

اخیرا خط سه از حرم مطهر اجرا شده و تا میدان استقلال ادامه پیدا می‌کند. از کسبه خواهش می‌کنم به جان انسان‌ها توجه کنند. مشهد شهر دوم آلوده در کشور است.

خط ۳ بی‌آرتی دو هفته است که راه افتاده و ۱۰۰هزار نفر از این خط استفاده می‌کنند. مسیر چهل دقیقه‌ای به ده دقیقه کاهش پیدا می‌کند. من از کسبه عذرخواهی می‌کنم و از مردم می‌خواهم با ما راه بیایند.

پارکینگ با ظرفیت دو هزار خودرو به‌زودی در مجد راه‌اندازی می‌شود.

[شهرآرا نیوز]

ShahraraNews

حکمت_های_نهج_البلاغه

http://uupload.ir/files/1wv2_%D8%AD%DA%A9%D9%85%D8%AA.jpg

حکمت_های_نهج_البلاغه

حکمت ۲۵۰ نهج البلاغه

خداشناسى در حوادث روزگار (اعتقادى)

شرح و تفسیر balaq.ir/post/702

ارسالی سیدمحمدصادق حسینی

 

شبی حداقل یک_دقیقه_کتاب بخوانیم

شبی حداقل یک_دقیقه_کتاب  بخوانیم

یاد پدر افتادم که می گفت: نه با کسی بحث کن، نه از کسی انتقاد کن. هرکی هرچی گفت بگو حق با شماست و خودت را خلاص کن. آدم ها که عقیده ات را می پرسند، نظرت را نمی خواهند. می خواهند با عقیده ی خودشان موافقت کنی. بحث کردن با آدم ها بی فایده است!

برگرفته از کتاب «چراغ ها را من خاموش میکنم»

اثر زویا پیرزاد

zendegisalam