بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

شبی حداقل یک_دقیقه کتاب بخوانیم

شبی حداقل یک_دقیقه کتاب  بخوانیم

خدایا! یه دروغ دیگه هم گفتم که حتماً خودت به بزرگیت می‌بخشی! اونم این بود برای اینکه بتونم اعزام بگیرم، مجبور بودم سنم رو قانونی جا بزنم. برای همین مجبور شدم با لاک غلط‌گیر کپی شناسنامه‌ام رو دستکاری کنم و خودم رو شونزده ساله جا بزنم، وگرنه مجبور می‌شدم یک سال و نیم یا دو سال دیگه پشت سد هفت‌خوان رستم اعزام به جبهه بمونم و باز به این برادرها التماس کنم. اصلا شاید تا اون موقع جنگ تموم می‌شد، اون وقت چی؟! خدایا خودت چند دفعه شاهد بودی که خیلی خواستم با صداقت و راه درستش اعزام بگیرم، ولی همه سر کارم گذاشتند.

برگرفته از کتاب «آدم باش»

اثر مسعود ده نمکی

zendegisalam

بمناسبت سالروزحماسه 9 دی برگزاری نشست بصیرتی در آموزش وپرورش کوچصفهان

بمناسبت سالروزحماسه 9 دی

برگزاری نشست بصیرتی در آموزش وپرورش کوچصفهان

بمناسبت سالروزحماسه 9 دی نشست بصیرتی با حضورعشوری رئیس اداره آموزش وپرورش در کوچصفهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش وپرورش منطقه کوچصفهان، بمناسبت سالروزحماسه 9 دی نشست بصیرتی با حضوربهزادعشوری رئیس وسیدمصطفی حسینی معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره،سرهنگ بینائی جانشین سپاه ناحیه سلمان شهرستان رشت،سروان احمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی،سروان اسماعیلی ازمعاونت سیاسی سپاه قدس گیلان و تعدادی ازمدیران،معاونین وفرهنگیان منطقه درسالن اجتماعات اداره  برگزارشد

دراین جلسه احمدی،عشوری،بینائی و اسماعیلی هریک طی سخنانی به جریان شناسی و تبیین ماهیت فتنه 88 پرداختند

دراین نشست ضمن اشاره به بصیرت مردم عنوان شدکه حماسه ۹ دی مختص به یک جریان نیست وآحاد مردم در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های نظام به صحنه آمدند

دراین همایش همچنین تاکیدگردید شدکه دشمنی استکبار جهانی و ایجاد فتنه‌های داخلی در نظام ما توسط نظام سلطه همواره ادامه دارد و مهم‌ترین راهکار توفیق در برابراین  فتنه‌ها، اتحاد حول محور ولایت است.

حجت الاسلام رئیسی :

http://uupload.ir/files/5xho_%D8%AD%D8%AC%D8%AA_%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85.jpg

حجت الاسلام رئیسی : ملت، دولت و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی با هر گرایشی، حتی لحظه‌ای ناامنی را تحمل نمی‌کنند و هرگز اجازه آشوب_گری را نمی‌دهند.

iribnews

فیلترینگ تلگرام اعتراض بسیاری ازکسانی که......

فیلترینگ تلگرام اعتراض بسیاری ازکسانی که که از این طریق به کسب و کار می پردازند را در پی داشته و نامعلوم بودن آینده ی آن موجب نگرانی شدید شده است.

زینب ازمشهد

از بهای آب و برق تا معافیت مالیاتی در بودجه 97

از بهای آب و برق تا معافیت مالیاتی در بودجه 97

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ : بهای آب، برق و گاز در سال آینده افزایشی نخواهد داشت.

سقف معافیت مالیاتی برای کارمندان دولت هم در حد ۲۴ میلیون تومان در سال یعنی ماهانه دو میلیون تومان و برای بخش خصوصی ۱۸ میلیون تومان در سال یعنی ماهانه ۱/۵ میلیون تومان تعیین شد.

shabakekhorasan

ما از تلگرام نمیریم...

http://uupload.ir/files/2s0a_%D9%85%D8%A7.jpg

ما از تلگرام نمیریم...

تلگرامو پس میگیریم

( شعار تلگرامیون )

Hamid_Masouminejad

 

یک اخلال‌گر در نجف آباد با سوء استفاده از شرایط به وجود آمده،

یک اخلال‌گر در نجف آباد با سوء استفاده از شرایط به وجود آمده، با اسلحه شکاری اقدام به شلیک به سمت نیروهای انتظامی کرد که در نتیجه آن سه نفر زخمی  و یک نفر به شهادت رسید.

[خبرگزاری صداوسیما]

iribnews

سخنگوی نیروی انتظامی از شناسایی و دستگیری

سخنگوی نیروی انتظامی از شناسایی و دستگیری 4 نفر از عاملان هتک حرمت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بدست پلیس امنیت ناجا خبر داد

iribnews

راهپیمایی مردم رشت علیه اغتشاشگران

راهپیمایی مردم رشت علیه اغتشاشگران

جمع زیادی از مردم رشت امشب با شرکت در راهپیمایی که در خیابان مطهری رشت برگزار شد نفرت و انزجار خود را علیه اغتشاش گران و حامیان خارجی شان اعلام کردند.

راهپیمایان که بیش از هزار نفر بودند  با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل، اختلاس گر باید اعدام گردد، مرگ بر فتنه، نیروی انتظامی تشکر تشکر ،سپاهی با غیرت تشکر تشکر، گیلانی با غیرت تشکر تشکر، مرگ بر ضد ولایت فقیه ، خواهان پایان یافتن اغتشاشات اخیر شدند.

راهپیمایان همچنین از مسئولان خواستند با برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی به طور جدی به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم به ویژه بیکاری باشند.

iribnews_guilan