بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

چاپ گارانتی تقلبی لوازم خانگی با 3هزارتومان


چاپ گارانتی تقلبی لوازم خانگی با 3هزارتومان

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: عده ای در بازار لوازم خانگی با 30 هزار ریال برگه های گارانتی تقلبی چاپ می کنند

«محمد طحان پور» : پس از جلساتی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان داشتیم در نهایت به این سمت حرکت کردیم که اجازه ندهیم هر شخص به بهانه تحریم به راحتی اقدام به واردات کالا کند.

iribnews_guilan

یادی_از_شهدا

http://uupload.ir/files/wxy6_%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7.jpg

یادی_از_شهدا

عراقی‌ها با تانک از روی اجساد مطهر شهدای هویزه گذشتند، طوری که هیچ اثری از شهدا نماند.

بعدها جنازه‌ها به سختی شناسایی شدند.

حسین را از قرآنی که در کنارش بود شناختند.

قرآنی با امضای امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای.

شهید_سید_محمدحسین_علم_الهدی

16 دی سالروز حماسه خونین شهدای هویزه و شهادت دلاورمردان اسلام و فرمانده آنان شهید_حسین_علم_الهدی

TebyanOnline

شبی حداقل یک_دقیقه_کتاب بخوانیم

شبی حداقل یک_دقیقه_کتاب بخوانیم

«تقدیر» روی زندگی ما سنگینی میکند. ولی چیزهایی هم هست که امروز میتوان از نو بهدست آورد. خوبی کار در این است که ما میتوانیم «فکر کنیم». فکر کردن فی‌نفسه چیزهای بدیع و تازه به وجود میآورد. نه تنها میتوانیم به گذشته بنگریم و آن را بررسی کنیم بلکه میتوانیم به آینده بیندیشیم... کنترل همه چیز از ما ساخته نیست، ولی می‌توانیم بعضی چیزها را کنترل کنیم. اگر ما بخشی از مسئله هستیم میتوانیم بخشی از جواب هم باشیم. این است مبارزه خلاق بودن و احساسات داشتن و ماندن در وضعیت «خوب».

برگرفته از کتاب «ماندن در وضعیت آخر»

نوشته «امی‌هریس»، ترجمه استاد «اسماعیل فصیح»

zendegisalam

رسواىِ زمانه منم!

http://uupload.ir/files/jtaq_%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%89%D9%90.jpg

رسواىِ زمانه منم!

احمدرضا_کوشکی

طنز «دکترسلام»:

سرخط_خبرها

سرخط_خبرها

آموزش و پرورش با پیشنهاد تعطیلی یک ماهه مدارس تهران و مناطق سردسیر در زمستان موافقت کرد / تایید نهایی تعطیلی منوط به تصویب مجلس است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: معلمان حق‌التدریس از ابتدای مهرماه حتی یک ریال هم حقوق نگرفته‌اند. /برخی بدهی معلمان توسط دولت به آموزش و پرورش پرداخت شده اما ظاهراً این وزارت‌خانه هنوز آنها را پرداخت نکرده است.

مهلت نهایی کردن ثبت‌نام زائرین عتبات دانشگاهیان تا یک‌شنبه، ۱۷ دی ماه تمدید شد

ShahraraNews

در یک عمل پیوند اعضا قلب اهدایی از یک پسر ۱۱ساله که,.......

http://uupload.ir/files/7isk_%D8%AF%D8%B1_%DB%8C%DA%A9.jpg

در یک عمل پیوند اعضا قلب اهدایی از یک پسر ۱۱ساله که بر اثر برق گرفتگی دچار مرگ مغزی شده بود، به کودک ۶ ساله اهدا شد.

اجتماعی

ShahraraNews

اطلاعیه سازمان هواشناسی خراسان رضوی

اطلاعیه سازمان هواشناسی خراسان رضوی

طبق بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از بعدازظهر امروز شنبه (96/10/16) استان تحت تاثیر امواج سامانه ‌ناپایدار جوی فعال در نواحی غربی کشور قرارخواهد گرفت که انتظار می رود با گسترش این سامانه شاهد افزایش ابرناکی، افزایش سرعت وزش باد، کاهش دما و بارش باران و برف در سطح استان باشیم. بر این اساس:

شروع بارش‌ها از عصر امروز (شنبه 96/10/16) بشکل رگبار و از ناحیه غرب و جنوب غرب استان خواهد بود. (بیشترین حجم بارش در ارتفاعات بینالود و شهرستان های کوهسرخ و فریمان رخ خواهد داد که احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در این نواحی از استان وجود دارد).

با گسترش سیستم پیش بینی می شود طی فردا (یکشنبه 96/10/17) و روز دوشنبه (96/10/18) در غالب نقاط استان بارش ها به شکل باران و برف ادامه یابد که با توجه به حجم بارش‌ها طی روز یکشنبه (96/10/17) احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها (بویژه در ناحیه شمالی و شمال غرب استان) دور از انتظار نیست.

از اواخر وقت امروز با نفوذ جریانات شمالی کاهش محسوس دما (بین 8 تا 10 درجه) در سطح استان شروع خواهد شد، که پیش‌بینی می‌شود ضمن ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته جاری در نواحی سردسیر و کوهستانی دمای حداقل شبانه به کمتر از 8- درجه سلسیوس نیز برسد.

همزمان با فعالیت این سیستم وزش باد در سطح استان نسبتا شدید و در بخش هایی از نواحی شرقی و نیمه جنوبی استان گاهی شدید پیش بینی شده است.

طی فعالیت این سامانه بعلت بارش باران و برف، وزش باد نسبتاًشدید تا شدید، کولاک برف، تشکیل مه و کاهش دید و یخبندان، اختلال در سیستم حمل و نقل استان پیش بینی می شود.

فرهنگیان خراسان رضوی

Razavieduu

 

 

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

مدیر کل گمرک آستارا گفت: پارسال برای مرمت بنای چوبی گمرک آستارا موسوم به خانه بلژیکی 200 میلیون تومان هزینه شد و برای تکمیل آن به 600 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است . بلژیکی ها این بنا را که در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده در سال 1275 در نقطه صفر مرزی آستارا ساختند .

یادواره شهدای مدافع حرم گیلان و نخستین شهید جاویدالاثر کوچصفهان شهید رحیم رشیدی برگزار شد .

سیروس نعیمی خیر 54 ساله دهستان بالاگفشه لشت نشا با 200 میلیون تومان هزینه برای مسجد روستای خود غسالخانه ، سرویس بهداشتی ، وضوخانه ، اتاق انتظار و زمین ورزشی برای نوجوانان ساخته است .

مدیر جهاد کشاورزی فومن گفت: از خرداد امسال تاکنون 2 و نیم میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای خرید ماشین آلات کشاورزی به 125 کشاورز این شهرستان پرداخت شد .

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: امسال برای عمران و آبادانی 3 شهر صومعه سرا ، تولم شهر و گوراب زرمیخ 650 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است

فرمانده انتظامی آستارا گفت : ماموران انتظامی این شهرستان 4 هزار دست لباس خارجی قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال را در بازرسی از یک وانت نیسان کشف و ضبط کردند.

آرمین هادی پور ورزشکار گیلانی تیم ملی ایران در آخرین رتبه ‌بندی فدراسیون جهانی تکواندو در ژانویه با 2 پله صعود به مکان چهارم وزن منهای 58 کیلوگرم وزن اول المپیک صعود کرد.

با حکم رئیس فدراسیون بوکس، بابک بردبار داور 3 ستاره گیلان به عنوان رئیس کمیته داوران این فدراسیون منصوب شد.

iribnews_guilan