بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

اوقات شرعی رشت:

http://uupload.ir/files/m355_%D8%A7%D9%88%D9%82%D8%A7%D8%AA_%D8%B4%D8%B1%D8%B9%DB%8C_%D8%B1%D8%B4%D8%AA.jpg

اوقات شرعی رشت:

فــردا دوشنبه 18 دی 1396 هجــری شمســی،

 20 ربیع الثانی 1439هجـری قمـــری

و 8 ژانویه 2018 میـــلادی

اذان صبــح       5:55

طلوع خورشید   7:26

iribnews_guilan

شبی حداقل یک_دقیقه_کتاب بخوانیم

شبی حداقل یک_دقیقه_کتاب  بخوانیم

علت اینکه دنیا در حال حاضر به چنین وضع اسفناکی افتاده این است که همه کارشان را نیمه کاره انجام می دهند؛ افکارشان را نیمه کاره بیان می کنند و گناهکار بودن یا پرهیزگار بودنشان هم نیمه کاره است. ای بابا! تا آخر برو و محکم بکوب و نترس، موفق خواهی شد. خداوند از نیمه شیطان بسیار بیش از شیطان تمام عیار نفرت دارد.

زوربای یونانی

نیکوس کازانتزاکیس

zendegisalam

انتشار بدافزاری در پوشش فیلترشکن/از مراجع نامعتبر دانلود نکنید

انتشار بدافزاری در پوشش فیلترشکن/از مراجع نامعتبر دانلود نکنید

بدافزاری در پوشش فیلترشکن با سوءاستفاده از ناآگاهی کاربران اندرویدی در حال انتشار است.

مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه‌ای) در گزارش خود آورده است که تحلیل‌های فنی روی کد مهاجم نشان می‌دهند حمله این بدافزار، با دریافت یک پیامک فریبنده که مدعی ارایه فیلترشکن از طریق یک آدرس وب است، آغاز می‌شود.

با کلیک کردن کاربر روی لینک مذکور، بدافزار روی تلفن قربانی دانلود می‌شود. از کاربر در زمان نصب، مجوز دسترسی به مواردی از جمله فهرست مخاطبان و خدمات پیامک اخذ می‌شود.

در ادامه بدافزار لینک انتشار خود را برای تمام افراد موجود در فهرست مخاطبان از طریق پیامک ارسال می‌کند. پس از آن فهرست مخاطبان حذف می‌شود.

برای پیشگیری از این حمله و حملات مشابه، به کاربران اکیدا توصیه می‌شود که از دانلود و نصب برنامه‌ها خارج از بازارهای اپلیکشن معتبر پرهیز کنند/ ایسنا

ضدانقلاب پس از مشاهده بی‌توجهی مردم به فراخوان‌های مکرر خود،

http://uupload.ir/files/m1u6_%D8%B6%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8.jpg

ضدانقلاب پس از مشاهده بی‌توجهی مردم به فراخوان‌های مکرر خود، دست به تحریک احساسات از طریق دروغ‌پردازی و کشته‌سازی زده است.

TebyanOnline

نرخ عوارض خروج کم می‌شود

نرخ عوارض خروج کم می‌شود

مونسان: معاون رییس جمهور از احتمال کاهش نرخ «عوارض خروج از کشور» نسبت به مبلغ قبلی که ۲۲۰ هزار تومان تعیین شده بود، خبر داد و گفت: افزایش تصاعدی که برای هر نوبت سفر درنظر گرفته شده بود حذف خواهد شد.

shabakekhorasan

صدای_معلمان

صدای_معلمان

سلام

بنده سال دوم هست ک به عنوان  سرباز معلم  در سیستان و بلوچستان مشغول به خدمت هستم، و الان حدود شش ماه هست که هیچ گونه حقوقی دریافت نکردم،دیگر هزینه رفت و امد به مدرسه را ندارم.هیچ انگیزه ای برای رفتن به سر کلاس ندارم.به والله ما هم آدمیم زن و بچه داریم. خودم هیچ زن و بچه ام چه گناهی کردند که من سرباز معلم هستم و دارم مجازات میشوم، #گناه ما سرباز معلمان چیست؟

http://l1l.ir/xtk

اخبار_فرهنگیان

اظهارات مضحک ‏ربع پهلوی در بی‌بی‌سی:

اظهارات مضحک ‏ربع پهلوی در بی‌بی‌سی:

کارمندی که در ایران رای ندهد (در انتخابات شرکت نکند) از کار برکنار می‌شود.

میگن محمدرضا هم توی یه انتخابات رای نداده بود واسه همین جمهوری اسلامی از سلطنت اخراجش کرد

اسماعیل_معنوی

طنز «دکترسلام»:

(زنگ سلامت) دوش آب سرد بهتر است یا آب گرم؟

دوش آب سرد بهتر است یا آب گرم؟

دوش آب گرم تنش عضله را التیام و درد گرفتگی عضله را کاهش می دهد. اگر سردوشی قوی دارید که دیگر چه بهتر! اجازه دهید آب گرم مانند یک ماساژور روی شانه ها، گردن و کمر کار کند.

تحقیقات نشان داده دوش آب گرم می تواند سطح اکسی توسین را بالا ببرد و اضطراب را کاهش دهد. هرکسی در کارش استرس را تجربه می کند می تواند از این مزیت دوش آب گرم بهره مند شود.

دوش آب گرم همچنین مانند یک ضد احتقان طبیعی عمل می کند و باعث التیام نشانه های سرماخوردگی می شود، چون بخار آب گرم راه تنفسی را مرطوب می کند.

دوش آب سرد به همان شکل غیر قابل تحملی که هستند در واقع برای بدنمان خیلی خوب هستند! 5 دقیقه پایانی دوشتان را تبدیل به آب سرد کنید تا به بدن شک وارد شود و بیدار شود. این تغییر ناگهانی در دما خستگی بدن را تسکین می دهد و آگاهی ذهنی را بالا می برد.

متخصصان برای درمان افسردگی توصیه می کنند دو مرتبه در روز دوش آب خیلی سرد به مدت 2 تا 3 دقیقه گرفته شود. فقط قبل از آزمایش این کار با پزشک خود مشورت کنید!

دوش آب سرد برای موها و پوستمان بهتر هستند، دوش آب گرم ممکن است باعث خشکی شود، اما دوش آب سرد به پوست و مو کمک می کند تا کمبود آبشان را جبران کنند.

چشمه سلامت

(زنگ سلامت) مصرف کافئین (قهوه، نسکافه، چای) بدون شکر موجب افزایش حرارت بدن،

http://uupload.ir/files/ir73_%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81.jpg

مصرف کافئین (قهوه، نسکافه، چای) بدون شکر موجب افزایش حرارت بدن، افزایش سوخت و ساز بدن، و افزایش نسبی ضربان قلب میشود و تأثیر قابل قبولی در کاهش وزن دارد و انرژی در تمرین

چشمه سلامت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

مصطفی سالاری ، استاندار در نشست بررسی راهکارهای توسعه‌ی گردشگری دریایی گیلان گفت: بخش خصوصی این اعتبار را برای راه‌اندازی خطوط مسافری و گردشگری دریایی هزینه می کند.

رییس اداره دامپزشکی آستارا گفت: 7 هزار و 255 قطعه ماهی زینتی آب های شیرین به ارزش 4 هزار دلار از گمرک آستارا به آذربایجان صادر شد .

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تخصیص 10 میلیارد تومان اعتبار برای تبدیل بیمارستان بندرانزلی به بیمارستان جامع خبر داد وگفت: این مبلغ برای اعزام متخصصین پزشکی در رشته های فوق تخصصی گوارش و جراحی پلاستیک و راه اندازی 10 تخت آی سی یو و بخش زایمانی در بیمارستان بندانزلی هزینه می شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در رودسر گفت: برای ساخت 35 خانه عالم که در مجموع 70 درصد پیشرفت کار دارد 350 میلیون تومان هزینه می شود .

آیین دانش آموختگی 158 نفر از فارغ التحصیلان دانشکده بهداشت رشت برگزار شد.

نماینده مردم رودسر و املش در کارگروه شورای حفاظتی منابع آب املش گفت: برای بتنی کردن 10 کیلومتر از نهرهای کشاورزی این شهرستان به 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

در بیستمین جلسه کمیسیون بهداشت شورا ، تفاهم نامه ارتقای سلامت شهروندان بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی امضا شد . تکمیل بیمارستان هموفیلی در چله خانه رشت و ساخت بیمارستان هزار تخت خوابی در سایت لاکان از جمله مفاد این تفاهم نامه بود .

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته ی نخست دور برگشت لیگ دسته اول کشور، جام آزادگان عصر امروز در شیراز مقابل برق جدید این شهر به تساوی بدون گل رسید و با 26 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی باقی ماند.

مراسم پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی با حضور رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و محمدرضا طالقانی رییس اسبق فدراسیون کشتی در لاهیجان برگزار شد.

iribnews_guilan