بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

شبی فقط یک_دقیقه_کتاب بخوانیم

شبی فقط یک_دقیقه_کتاب بخوانیم

زنی بود روستایی، تنها زن باسواد دهکده اش.  درتمام عمر بدبختی به سرش باریده بود. یک روز از او پرسیدم مامان بزرگ چه چیزی در زندگی از همه مهم تر است؟ جوابش را فراموش نکرده ام، فقط یک چیز در زندگی به حساب می آید آن نشاط است. هیچ وقت اجازه نده کسی آن را از تو بگیرد.

برگرفته از کتاب «دیوانه وار»

اثر کریستین بوبن

zendegisalam

اطلاعیه مهم

اطلاعیه مهم

: براساس اعلام کارگروه کاهش آلودگی هوای استان فردا در مشهد مقدس ادارات با دوساعت تاخیر آغاز بکار خواهند داشت.همچنین تمامی مقاطع تحصیلی در مشهد مقدس فردا شنبه تعطیل می باشد.این خبر تا دقایقی دیگر تکمیل خواهد شد.

خبرگزاری صدا وسیما

[خبرنامه فرهنگیان خراسان]

khabarnamehfarhangian

وضعیت امتحانات مدارس مشهد در روز شنبه ۲۳ دیماه

وضعیت امتحانات مدارس مشهد در روز شنبه ۲۳ دیماه

امتحان نهایی ادبیات فارسی پایه سوم دوره دوم متوسطه فردا به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار خواهد شد.

امتحانات داخلی درس یا دروس فردا  به انتهای برنامه امتحانات منتقل شده  و اطلاع رسانی از سوی مدیران مدارس در این خصوص صورت خواهد پذیرفت

فرهنگیان خراسان رضوی

Razavieduu

(زنگ سلامت) چه‌طور با بچه‌هایی که زود خشمگین می‌شوند رفتار کنیم؟

http://uupload.ir/files/uv5_%DA%86%D9%87%E2%80%8C%D8%B7%D9%88%D8%B1.jpg

چه‌طور با بچه‌هایی که زود خشمگین می‌شوند رفتار کنیم؟

چه‌طور مانع تبدیل خشم به پرخاش شویم؟

لینک مقاله: bit.ly/2Fm2S4f

FarhangianNews1

نوروزیان معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت :

نوروزیان معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت :بدنبال پایداری وآلودگی هوای مشهد کارگروه مربوطه ساعت 18ونیم امشب درمحل استانداری جلسه اضطراری تشکیل داد وهرچنددرحال حاضر شاخص هابیانگر وضعیت قرمز  نیست ودروضعیت  نارنجی یاهشدار هستیم لیکن نظر به پیش بینی ها بویژه برای شرایط نامناسب روزیکشنبه مقررشد برای فردا شنبه شرایط وضعیت قرمز درنظرگرفته شود که برمبنای  این شرایط کلیه مهد هاوپیش دبستانی هاوکلیه مقاطع تحصیلی آموزش وپرورش درشهرمشهد فردا شنبه تعطیل وادارات دولتی نیزکارخودرافردا بادو ساعت تاخیرشروع خواهندکرد.لازم بذکراست براساس دستورالعمل مربوطه (یعنی یکصد و بیست ونهمین مصوبه شورایعالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشوردرتاریخ ششم مرداد 95) کلیه دستگاهها وادارات بویژه شهرداری،پلیس راهور، صنعت معدن وتجارت،دانشگاه علوم پزشکی مشهدوهلال احمر برای شرایط قرمزتکالیف و وظایفی دارند که بایستی دقیقا پیگیری و به آن عمل نمایند .بدیهی است تصمیم تعطیلی مدارس وتاخیرشروع بکارادارات صرفا برای فردا یعنی روزشنبه میباشد.

shabakekhorasan

مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد

http://uupload.ir/files/f7q5_%D9%85%D8%AC%D9%85%D8%B9.jpg

مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد بستری شدن آیت‌الله شاهرودی در بیمارستانی در آلمان برخلاف تمایل وی بوده و ایشان پس از بهبودی و طی روند درمانی به ایران بازگشتند.

 iribnews

کلیه مدارس منطقه تبادکان

کلیه مدارس منطقه تبادکان نیز  فردا شنبه تعطیل می باشد./پایگاه خبری تبادکان

Razavieduu

اطلاعیه_تعطیلی_مدارس

اطلاعیه_تعطیلی_مدارس

اختصاصی

بدلیل آلودگی هوا و با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا مدارس کلیه مقاطع تحصیلی شهر مشهد فردا شنبه در نوبت صبح و عصر تعطیل می باشد

شروع به کار ادارات نیز با دوساعت تاخیر خواهد بود.

لازم به ذکر است دانشگاه های مشهد تعطیل نمی باشد

فرهنگیان خراسان رضوی

Razavieduu

پیش‌بینی درآمد ۱۵۰۰ میلیارد تومانی از محل ۲۷صدم درصد مالیات بر ارزش‌افزوده در سال ۹۷ برای وزارتخانه‌های ورزش وآموزش

پیش‌بینی درآمد ۱۵۰۰ میلیارد تومانی از محل ۲۷صدم درصد مالیات بر ارزش‌افزوده در سال ۹۷ برای وزارتخانه‌های ورزش وآموزش

علی_اصغر_یوسف‌نژاد درخصوص تصویب اختصاص 27 صدم درصد از 9درصد مالیات بر ارزش‌افزوده در کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس، گفت:

اگرچه این قانون در برنامه ششم نیز آمده و دولت در این برنامه مکلف به اختصاص این اعتبار به آموزش و پرورش و مسائل ورزشی کشور شده است اما تصویب آن در قانون بودجه سالانه اجرای دقیق‌تر آن را تضمین می‌کند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اعتبار به توسعه ورزش در مدارس، ورزش روستایی و عشایری، تقویت فدراسیون بین‌المللی، ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، ورزش بانوان و توسعه زیرساخت‌های ورزش معلولان و جانبازان تعلق می‌گیرد، افزود: 85 درصد از این اعتبار به وزارت ورزش و جوانان و 15 درصد باقی مانده به آموزش و پرورش می‌رسد.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد سال جاری، در سال آینده نیز حدود 1500میلیارد تومان از این محل درآمد کسب شود.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه این درآمد به دو وزارتخانه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به صورت استانی و ملی می‌رسد، اضافه کرد: نسبت تقسیم این درآمد میان این دو وزراتخانه بر اساس تکالیفی است که قانونگذار مشخص کرده؛ چراکه اغلب موارد ذی‌منفع از این درآمد به وزارت ورزش مربوط می‌شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در مجلس با بیان اینکه هزینه برای توسعه ورزش به معنای تضمین سلامتی جامعه است، افزود: تامین زیرساخت‌های ورزشی برای بانوان، دانش‌آموزان و معلولان موجب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

اخبارفرهنگیان

FarhangianNews1

https://t.me/FarhangianNews1