بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

خبر_تکمیلی جانبازان، یادگاران عرصه ایثار و فداکاری

خبر_تکمیلی

جانبازان، یادگاران عرصه ایثار و فداکاری

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی، با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت:

روز میلاد سرور و سالار شهیدان به نام سپاه پاسداران مزین شده و این نهاد انقلابی که با دستور امام راحل شکل گرفت، در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی در راه اعتلای اسلام ، نظام و مردم حرکت کرده است.

دشمن در تمام این سال ها از انواع توطئه ها و دسیسه ها برای ضربه زدن به پایه های نظام و نهادهای انقلابی بهره برد و در این راه سپاه پاسداران آماج بیشترین حمله ها بود اما همچنان استوار ایستاده است.

تکریم جانبازان ، یادگاران عرصه ایثار و از خودگذشتگی ، تکریم مردانگی و شجاعت است و جا دارد مسوولان بیش از پیش برای حل برخی مشکلات آنان تلاش کنند.

[خبرگزاری صداوسیما - گیلان]

iribnews_guilan

از مردی پرسیدند بچه ت را بیشتر دوست داری یا همسرت رو؟

از مردی پرسیدند بچه ت را بیشتر دوست داری یا همسرت رو؟

پاسخ جالبی داد:

گفت بچم رو عاشقانه دوست دارم ولی زنم رو عاقلانه!

گفتم یعنی چی؟

گفت من عاشق بچم هستم! همه کارهاش رو دوست دارم، همه افکارش رو و همه حرکاتش رو! همه چیزش برام زیباست حتی اگر برای دیگران بد باشه...

ولی همسرم را عاقلانه دوست دارم!

دختر زیبای رویاهای من وقتی با من ازدواج کرد زیباترین موها رو داشت، بنابرین الان که بین موهای زیبایش موهای سفید میبینم من اون موهای سفید رو میپرستم.

وقتی با من ازدواج کرد صورتش بسیار زیبا بود حالا که چروکهای صورتش را میبینم من اون خطهای صورتش رو سجده میکنم.

وقتی از دست من عصبانی میشه و سکوت میکنه من اون سکوت رو دوست دارم.

وقتی به خاطر من چندین سال با ناملایمات ساخته من اون ساختنش را دیوانه وار دوست دارم پس من نسبت به همسرم عاقلانه عاشق هستم.

زن هر چقدر هم که بزرگ شود، 

همسر شود،

مادر شود،

مادر بزرگ شود،

درونش هنوز هم دختری کوچک چشم انتظار است، انتظار میکشد برای لوس شدن، محبت دیدن، دستی میخواهد برای نوازش، و چشمی برای ستایش، مهم نیست چند ساله شدی، زن که باشی،

دنیای درونت همیشه صورتی است....

تقدیم به همه ی فرشتگان

سوال از حضرت آیت‌الله بهجت (ره) :

http://uupload.ir/files/bxap_%D9%85%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D8%B1%D8%AA.jpg

سوال از حضرت آیت‌الله بهجت (ره) :

معاشرت با دوستانی که مذهبی نیستند و به نماز اهمیت نمی‏دهند و اهل‏ نوار، موسیقی، پاسور و قمار هستند، اما در معاشرت آدم‏های خوبی هستند، چه صورتی دارد؟

جواب: اگر ارشاد و نصیحت آنها اثر ندارد، با آنها معاشرت نکنید تا آنها در شما تأثیر نگذارند.

خراسان رضوی هفته پرنوسان دمایی پیش رو دارد

خراسان رضوی هفته پرنوسان دمایی پیش رو دارد

عصر امروز پدیده غالب در نقاط مختلف استان وزش باد است.

از اواسط شنبه اول اردیبهشت ماه به تدریج افزایش ابر را شاهد خواهیم بود و تدریجا بر میزان ابرناکی آسمان افزوده می شود.

از عصر شنبه و اوایل شب بارش پراکنده باران به‌خصوص در نواحی شمالی با احتمال رعد و برق پیش‌بینی شده است که تا اوایل صبح یکشنبه نیز روند افزایش دمای هوا بین چهار تا ۶ درجه را شاهد خواهیم بود.

هفته آتی به تناوب جو استان تحت تاثیر امواج ناپایدار سامانه های بارشی قرار خواهد گرفت و بارش های پراکنده برای مناطق مختلف استان پیش بینی شده است.

هواشناسی

ShahraraNews

مسئولین عزیز که برای حمایت ازپیام رسان داخلی از تلگرام خداحافظی کردید

http://uupload.ir/files/7w91_%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86.jpg

مسئولین عزیز که برای حمایت ازپیام رسان داخلی از تلگرام خداحافظی کردید

لطف کنید برای حمایت از کالای داخلی هم ماشینهای خارجی تونو دور بندازید و پراید سوار بشیدممنون میشیم!

شهرباران

shahr_baran

واکنش آیت الله علم الهدی به برخورد نامناسب اخیر گشت ارشاد و اتفاقات جنجالی در برج سلمان مشهد:

واکنش آیت الله علم الهدی به برخورد نامناسب اخیر گشت ارشاد و اتفاقات جنجالی در برج سلمان مشهد:

بزرگترین توطئه ی امروز دشمن برای مصادره و براندازی انقلاب، کشیدن سفره دین از زیر پای مردم است.

یک پلیس در اجرای مأموریت خود اشتباه کرده و باید پیگیری شود. اما یک مرتبه تمام دستگاه ها راه می افتند و حتی در مجلس که باید معبد باشد، فریاد می زنند که دیگر پس از این کسی با بی حجاب برخورد نکند. این یعنی چه؟!

این ندا بر ضد امر به معروف و نهی از منکر است که سیدالشهدا(ع) برای آن خون خود را نثار کردند.

در شهر امام رضا(ع) نیز  فاجعه اسفباری را در بازار این شهر راه انداختند که جز یک عده خواهران ایثارگر غیرت مند و برادران دارای غیرت دینی و برخی مسؤولان قوه قضائیه کس دیگری از مسؤولان، بروز این فاجعه را به روی خود نیاورد.

من در گذشته عرض کرده بودم که امام رضا(ع)  امروز هم غریب الغرباست. هتک حرمت امام رضا(ع) انجام شده و هیچکس ککش نگزیده؛ جز مسؤولان قوه قضائیه که قاطعانه وارد شدند.

shabakekhorasan

تولدت_مبارک_داش_ابرام

http://uupload.ir/files/vtak_%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF%D8%AA.jpg

تولدت_مبارک_داش_ابرام

قهرمان من تولدت مبارک

داش_ابرام_خیلی_مخلصیم

shohada_louleman

بداهه ی جمعی گروه شاعران راه راه ،

بداهه ی جمعی گروه شاعران راه راه ،

پیشکش به محضر حضرت عشق وادب، ابوالفضل العباس

کوهی از حسن وچشمه ای از نور

می شود دشمن از حضورت کور

السلام علیک ابوفاضل؛

چشم شور از جمال رویت دور!

میوه ی نوبر دل مولا

حسرت مانده بر دل دنیا

جلوه ی چشم خیس اقیانوس

روح طوفان ،تلاطم دریا

مادرت فاطمه،پدر حیدر

وارث تیغ فاتح خیبر

حافظ خون سرخ ثارالله

ساغر وجام ساقی کوثر

هیبت حیدری تو چون کوه

یک تنه بین لشکر انبوه

از شکوه دلاوری هایت

قلب دشمن شده پر از اندوه

باادب آمدی ادب کردی

خانه را روشن از طرب کردی

پیش پای حسین جان دادی

و به بدخواه او غضب کردی

عالمی محو پیچش مویت

شد رکاب رقیه زانویت

صف دشمن شکسته وقتی که

می نشیند  گره به ابرویت

آب شرمنده ی نگاهت شد

آسمان محو روی ماهت شد

ای همه آبروی عاشق ها

عشق مدیون سر پناهت شد

شیرمردی و کوه احساسی

خانه پرورده ی گل یاسی

اصلا آقا برای هر کیشی‌

تو ابوفاضلی و عباسی

ساقی بعد مرتضا ،یاهو!!

می کشی در نقاب حیدر رو

ذوالفقارت حکایتی دارد

تیغ بران تو خم ابرو

قطره ام من ،تو روح دریایی

به دل مرده ام تو محیایی

آسمان تکیه بر تو دارد چون

پایه های عمود دنیایی

می شود با تو تا خدا پر زد

از دل تنگ چشمه ها سر زد

با تو ای حضرت ادب شاید

بشود تا مدینه معبر زد

در دل خسته ام هویدایی

مثل یک قطره ام تو دریایی

چه کسی گفته یا ابوفاضل

در دفاع از حرم تو تنهایی

روبروی ضریح تو آقا

خسته و تشنه ، تاولی برپا

اربعین ها که می رسم از راه

خستگی میرود ز تن یکجا

درهوای تو شاعری خوب است

رنگ چشمت به عشق منسوب است

هی نفس می کشم تو را اینجا

با تو این شاعرانه مطلوب است

بداهه سرایان:

سید محمد صفایی/سعیده کرمانی/عماد راهزانی

‌عالیه رجبی/ ناهید رفیعی

مینا گودرزی/مهدی کبیری

وطنز

vatanz_ir

 

آخرین فرصت «رجیستری» گوشی موبایل تا ساعت ۲۴ امشب

آخرین فرصت «رجیستری» گوشی موبایل تا ساعت ۲۴ امشب

گوشی سامسونگ و سایر نشان‌های تجاری از ابتدای روز شنبه (ساعت ۰۰:۰۰ بامداد) اول اردیبهشت ۹۷ مشمول طرح رجیستری خواهند شد و به این ترتیب تمامی برندهای موبایل موجود در کشور از این پس نیازمند رجیستر شدن خواهند بود.

بر این اساس هر گونه گوشی موجود که قبلا رجیستر نشده‌اند فرصت دارند تا پایان ساعت ۲۴ امشب سیم‌کارت داخل آن گوشی قرار داده و حداقل یک تماس موفق برقرار کنند تا رجیستر شود، در غیر این صورت با پایان یافتن مهلت قانونی، امکان رجیستر کردن تمام می‌شود و گوشی از حیز انتفاع ساقط می‌شود.

در صورتی‌که تلفن همراه دارای دو یا چند سیم‌کارت است، باید با قرار دادن سیم‌کارت درون همه شکاف‌ها (Slot)، نسبت به فعال‌سازی تلفن همراه خود اقدام کنند.

new_luleman