بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

هدیه میلیاردی شبانه یک بانک دولتی به خانم خانه داری در اهواز؛

هدیه میلیاردی شبانه یک بانک دولتی به خانم خانه داری در اهواز؛

شهروند اهوازی اشتباهی میلیاردر شد

بیش از 21 میلیارد تومان از یک بانک دولتی به حساب یک شهروند اهوازی واریز شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، ساعت 3:45 بامداد روز یکشنبه بود که بانک رفاه کارگران مبلغ نجومی به عنوان سود سپرده به حساب یکی از شهروندان اهوازی به نام خانم خالدی فر واریز کرد.

خانم خالدی فر به خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت : ساعت 3:45 بامداد روز یکشنبه در حال خواندن قرآن بودم که صدای پیامک گوشیم به صدا درآمد.

بعد از باز کردن پیامک، لحظه ای شوک عجیبی تمام وجودم را فرا گرفت و برای چند دقیقه مات و مبهوت فقط به وسایل داخل خانه نگاه می کردم.

به همسرم گفتم یک لحظه به پیامکی که برای من آمده است نگاه کن.

شوهرم نیز با نگاه کردن به شدت تعجب کرد و گفت عجب و .....

پیامکی که واریز بیش از 211 میلیارد ریال معادل 21 میلیارد تومان از بانک رفاه به حساب این شهروند اهوازی را نشان می داد.

همسر خانم خالدی می گوید : خانمم پس از دیدن پیامک به او گفته است که فردا صبح در اولین فرصت این موضوع را به بانک اطلاع داده و پول ها را به آن ها برگردان و ایشان تاکید داشتند که تاکنون از این پول ها وارد زندگیشان نشده است و از قدیم می گویند پول باد آورده را باد می برد.

همسر خانم خالدی از روزنامه نسیم خوزستان درخواست کرد برای روشن شدن این موضوع، جریان واریز مبلغ 21 میلیارد تومان در آن رسانه انعکاس یابد تا مسوولان این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

سردبیر روزنامه نسیم خوزستان صبح همان روز این موضوع را به مسوولان بانک رفاه کارگران، پلیس فتا استان خوزستان و .... اطلاع رسانی نمود و حال این موضوع از چند بُعد دارای اهمیت است :

اول اینکه از این شهروند خوزستانی باید تشکر کرد علیرغم اختلاس ها و تخلفاتی که در نظام بانکی و کشور صورت می گیرد به دلیل تعلق خاطر به نظام و رهبری این موضوع را اطلاع رسانی نموده تا این مبلغ در اسرع وقت به بیت المال برگردد.

دوم اینکه چرا ساعت 3:45 بامداد چنین تراکنش هایی صورت می گیرد نیز ابهام انگیز می باشد.

سوم نیز باید یادآور شد که مبلغ کل سپرده چقدر بوده است که فقط سود آن بیش از 21 میلیارد تومان بوده است و صاحب این سپرده نجومی کیست؟

چهارم و نکته پایانی این است که باید از مسوولین بانک رفاه کارگران پرسید آیا این واریز واقعا اشتباهی بوده یا بخاطر موضوعاتی از قبیل پولشویی یا .... اتفاق افتاده است که باید بانک مذکور پیرامون این موضوع شفاف در رسانه ها اطلاع رسانی کند.

پدرفتنه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.