بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان ، در روزی که گذشت

گیلان ، در روزی که گذشت

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر با بیان اینکه ۶ تا۱۲ تیر هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است گفت : مراسم محوری این روز در گیلان ۶ تیر با سخنرانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت برگزار می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آستارا گفت: امسال 382 میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات کم بهره به 50 هنرمند صنایع دستی این شهرستان پرداخت می شود.

مدیر کمیته امداد لنگرود گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 310 سبد کالا به ارزش 24 میلیون و 800 هزار تومان بین مددجویان این نهاد انقلابی توزیع شد.

رییس اداره چای لاهیجان گفت: 28 کارخانه چایسازی از ابتدای خرید برگ سبز چای تاکنون در این شهرستان 7 هزار و 700 تن برگ سبز به ارزش 18 میلیارد و 500 میلیون تومان خریداری کرده اند که 74 درصد آن درجه یک بوده است .

جانشین معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در رودبار از اختصاص 32 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد و گفت: این مبلغ در قالب تسهیلات روستایی ، عشایری و اشتغال فراگیر به متقاضیان رودباری پرداخت می شود .

فرماندار رودبار گفت: 133 طرح اشتغالزایی روستایی و فراگیر به مبلغ 19 میلیارد و 700 میلیون تومان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند .

فرماندار ماسال در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان گفت: برای اجرای 65 طرح اشتغالزایی در این شهرستان 10 میلیارد و 900 میلیون تومان اختصاص یافته است .

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای فومن از روکش آسفالت 20 کیلومتر راه اصلی و روستائی در این شهرستان با بیش از 3 میلیارد تومان هزینه شده خبر داد و گفت : بیش از 4 هزار خانوار 25 روستای فومن از راه روستائی مناسب برخوردار شدند.

بزرگترین مغازه پخت آش و حلیم در صومعه سرا طعمه حریق شد.

محفل انس با قرآن در آستارا و لشت نشا برگزار شد .

یادواره شهدای منطقه ملاامیرای رودسر برگزار شد. .

یادواره شهدای 3 روستای شهرستان سیاهکل برگزار شد.

خیران ماسالی از مراکز نگهداری معلولان کم توان ذهنی ماسال بازدید کردند .

iribnews_guilan

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.