بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

چند_خبر_کوتاه

چند_خبر_کوتاه

وزیر کشور: متهمان ایرانشهر اقرار کرده‌اند که موارد دیگری هم بوده است.

فدراسیون فوتبال ایران و کارلوس کی روش برای تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۲ به توافق رسیدند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی: رصد ۶۳۰۰ میلیارد تومان مالیات از تراکنش‌های مشکوک بانکی/با هرگونه فرار مالیاتی برخورد می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان: از سه نفر شاکی پرونده تجاوز در ایرانشهر ادعای تجاوز یکی از دختران از سوی پزشک قانونی تایید نشد.

آیت‌الله نوری‌همدانی: مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است/برخی مسئولان با کتمان مشکلات نمک بر زخم نپاشند.

در جلسه امروز هیات منصفه مطبوعات، «ایسنا» و «ایران» که به نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی متهم شده بودند، مجرم شناخته نشدند.

پلیس: در آغوش گرفتن حیوانات در خودروها و حمل آن در خودرو در صورت رویت پلیس با اعمال قانون روبرو خواهد شد.

خبری گیلان

khazaronline

هیچکدام کلاه ایمنی ندارن هم راکب موتور هم خانم پشت سرش.

هیچکدام کلاه ایمنی ندارن هم راکب موتور هم خانم پشت سرش.

زن با یه دست کمر مرد رو گرفته

و با دست دیگه‌ش یه بچه حدودن دو ساله رو به پهلو گرفته.

بچه عملن از موتور آویزونه.

یه ضربه به موتور بخوره

بچه زیر دست و پا و موتور له میشه.

اینارو باس بازداشت کنن و بچه رو ازشون بگیرن.

#توئیتر

boiereihan

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

مدیر گروه آموزش کارآفرینی سازمان فنی و حرفه ای در آستارا گفت: 30 هزار نفر در سراسر کشور برای مهارتهای کسب و کار آموزش دیده اند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در ماسال گفت : امسال برای بخش اشتغالزایی روستایی گیلان 300 میلیارد تومان اختصاص یافته که سهم شهرستان ماسال 20 میلیارد تومان است.آقای فرزام صفت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری صومعه سرا هم گفت: سهم این شهرستان برای اشتغالزایی روستایی 20 میلیارد تومان است.

یک سوم دانش آموزان شهرستان لنگرود در طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان شرکت می کنند .

رئیس اداره شیلات آستارا از رهاسازی یک میلیون بچه ماهی سفید با هدف غنی سازی ذخایر دریای خزر، در رودخانه چلوند بخش لوندویل این شهرستان خبر داد.

طرح ایمن سازی شناگاه در روستاهای ساحلی تالش اجرا می شود . معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تالش گفت: این طرح تابستان امسال در 5 روستای ساحلی تالش اجرا می شود.

افتتاح جاده دسترسی به سایت زباله سراوان رشت . شهردار رشت گفت: این جاده دسترسی به طول هزار و 250 متر امروز به بهره برداری رسید .

فرمانده سپاه لاهیجان گفت: کانون بسیج مهندسان کشاورزی سپاه این شهرستان با همکاری جهاد کشاورزی 8 تن کود شیمیایی بین شالیکاران 23 روستا توزیع کردند.

دستگیری اعضای یک باند کلاه برداری در تالش . فرمانده انتظامی تالش گفت: اعضای این باند با تشکیل یک شرکت هرمی در بخش کرگانرود لیسار از اعضا کلاهبرداری می کردند که با هوشیاری ماموران این نیرو دستگیر شدند.

مسابقات کشتی گیله مردی، گرامیداشت شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی و شهدای شلمان در این شهر برگزار شد.

iribnews_guilan

وضعیت پیاده روها در سطح شهرها را میتوان داستان تکراری رعایت نکردن حقوق شهروندی بیان نمود.

وضعیت پیاده روها در سطح شهرها را میتوان داستان تکراری رعایت نکردن حقوق شهروندی بیان نمود.

داستان نا تمامی از مشکلاتی که گریبان مردم کوچه و خیابان را می گیرد . با گذشت زمان ، پیاده رو هر روز فرسوده تر می شود ، عابران پیاده می مانند و آرزوی دیدن مکانی که از قدم زدن در آن لذت ببرند . چرا که پیاده رو در اصطلاح شهر سازی محلی است برای راه رفتن و قدم ، مکانی که در ابتدا با هدف آسایش و راحتی رفت و آمد جماعت شهر نشین ساخته شده است اما مدتهاست که در میان انبوه مشکلات شهری از یاد رفته است.

سطوح نا صاف ، عرض کم ، سد شدن معابر توسط مصالح ساختمانی و اجناس مغازه ها و ... از مشکلاتی است که عابران پیاده ، هر روز با آن روبرو می شوند ، امروزه پیاده روها استانداردهای لازم را ندارند و فضای پیش بینی شده برای عبور با حجم تردد آنان متناسب نیست ، عدم احداث پیادرو استاندارد و مناسب ، چیدمان غیر اصولی صندوق های پست ، سطل های زباله ، حتی دپوی مصالح ساختمانی در مسیر پیاده روها ، موانع متعددی را بوجود آورده و رفت و آمد عابران را مختل کرده است ، نور و روشنایی شبانه اکثر پیاده روها شهرها متعادل نیست .

از دیگر مسائل مطرح در بافت بسیاری از شهرها ، با وجود فضای کم و غیر استاندارد آنها استفاده از پیاده رو توسط مغازه داران و همچنین استفاده نا بجا برای پارک موتور سیکلت است که به کاهش ظرفیت پیاده روها منجر شده است ، به طوری که گاهی مشاهده می شود مغازه داران فضای پیاده رو و جلوی مغازه خود را ملک اختصاصی می پندارند . در تعدادی از پیاده روها هم حفاری که مدتها قبل شروع می شود ، ادامه دارد و این در حالی ست که مردم همچنان منتظر مرمت این حفاری ها هستند .

با این وجود مدتهاست هیاهوی مشکلاتی مانند ترافیک و عبور و مرور شهروندان سواره ، مسئولان شهری را از توجه به شهروندان پیاده باز داشته است . اما همانطور که شما شهروندان عزیز می دانید در ساخت هر سازه شهری از ساختمان های بلند گرفته تا میدان و پارک و مال و .... ، استانداردهای اولیه وجود دارد که رعایت آنها ضامن زیبایی شهر و سلامت شهروندان است .

در این میان پیاده رو نیز از سازه های مهم شهری است که دارای استانداردهایی میباشد.

دانش‌آموزان اتباع خارجی

http://uupload.ir/files/t9y_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4_%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86.jpg

دانش‌آموزان اتباع خارجی

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تقدیر جهانی از ایران برای آموزش اتباع خارجی و حمایت از مهاجران و پناهندگان مقیم، تأکید کرد این حرکت تنها از سوی آْموزش و پرورش انجام شده و هیچ کمک داخلی و خارجی وجود نداشته است.

رضوان حکیم‌زاده در اختتامیه گردهمایی سه‌روزهٔ مدیران و مسئولان اتباع خارجی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: «افتخار می‌کنیم که با فرمان مقام معظم رهبری، حق آموزش برای همهٔ کودکان ساکن ایران بدون توجه به تفاوت‌ها، فراهم شده است.»

وی گفت: «وزارت آموزش‌ و پرورش موافق جداسازی اتباع و کودکان ایرانی در مدارس نیست.»

مشروح خبر:

http://www.pana.ir/news/831842

فوری پیدا شدن یکی دیگر از اجساد کشته شدگان سیل و رانش زمین کاکرود

فوری

پیدا شدن یکی دیگر از اجساد کشته شدگان سیل و رانش زمین کاکرود

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر گفت : دقایقی قبل جسد یکی دیگر از کشته شدگان سیل منطقه کاکرود اشکوارت رودسر پیدا شد.

کامیار صالحپور افزود : جسد پیدا شده متعلق به یک‌مرد است.

پیش از این جسد یک زن در این‌منطقه پیدا شده بود.

iribnews_guilan

تو خیابان منو دید و گفتـ:

http://uupload.ir/files/mr6_%D8%AA%D9%88%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86.jpg

تو خیابان منو دید

و گفتـ

در این گرما

زیر «چادر» نمیپزی؟

و بعدانگارڪسے درگوشم گفت:

«قل‌نارجهنم‌أشدحرّاً»

بگو ڪہ آتش جهنم

بسیار سوزان تر استـ !

توبہ/آیه81

اتمام حجت رهبر معظم انقلاب

اتمام حجت رهبر معظم انقلاب

برای مردم:

همه ما ایرانیها اعم از شیعه و سنی ، همه اقوام از ، کرد ،عرب، لر ، تر‌ک ، بلوچ ، ترکمن ، بختیاری ، و....گرفته تا همه جریانات سیاسی اصولگرا ، اصلاح طلب و....باید بدانیم.

جایگزینی برای نظام جمهوری اسلامی فعلی وجود نخواهد داشت. اگر خدای ناکرده این نظام جمهوری اسلامی فعلی سرنگون شود ، فکر نکنید زمان قبل از انقلاب مثل دوران پهلوی شکل می گیرد. نخیر . آنهایی که خواب تشریف دارند را بیدار کنید.

امریکا و انگلیس پشت دستشان را داغ کرده اند که بخواهند حکومتی مانند پهلوی را دوباره بر سر ما ایرانیها بگذارند!!!. پس جایگزین این نظام جمهوری اسلامی اگر خدای نکرده سرنگون شود چیست؟!

جوابش را آمریکایی ها از زبان سگ هارشان داعش بیان کرده اند ، حمام خون ، قتل عام سراسری ، فاجعه انسانی ، نسل کشی ایرانیان بصورتی بسیار بدتر از میانمار !!!

لذا این جاهلانی که فکر می کنند با رفتن ولایت فقیه و از بین بردن جمهوری اسلامی همه چیز عالی میشود ، بسیار بسیار نادان تشریف دارند. اینها هیچ چیز از عالم سیاست و گرگهای در کمین مردم ایران نمی دانند.

آخر و عاقبت نظام جمهوری اسلامی چیزی بسیار بدتر از سوریه فعلی است. حالا سوریه کسی مانند ایران را داشت بفریادش برسد، اگر ما غارت شویم ، اگر به ما شبیخون بزنند خدا میداند چه خواهد شد. فقط همین را بدانید که کار بجاهایی برسد که حسرت این ایام را خواهیم خورد. باید دست خانواده ات را بگیری و فراری کوه و بیابان بشویم.

ای مردم ایران ، قدر این امنیت را بدانید و همه مشکلات را با جان و دل تحمل کنید ، در انتخابات دقت کنید ، ‌کسی را به داخل مجلس و دولت بفرستید که زجر کشیده و از طبقه محرومین باشد، آنگاه مشکلات کشور حل خواهد شد. به تفکر انقلابی رأی دهید. آشوب و اغتشاشات مایه خوشحالی دشمن است. خیلی دقت کنید.

دکتر محمدرضا احمدی