بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

فروش پیتزای ۳۸ میلیون تومانی در میدان ونک

فروش پیتزای ۳۸ میلیون تومانی در میدان ونک

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری صندوق‌دار یک پیتزا فروشی که اقدام به برداشت غیرمجاز ۳۸ میلیون تومانی از حساب مشتری این مغازه در میدان ونک کرده بود، خبر داد.

خبرگزار. سریعترین سامانه خبری

آدامس هم گران شد‼

http://uupload.ir/files/yx1o_%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%B3.jpg

آدامس هم گران شد

صادرات آدامس ایرانی نسبت به سال گذشته با کاهش ۵۰ درصدی همراه بوده، اما در عین حال قیمت‌ این ‌آدامس‌ها در این مدت با افزایش همراه بوده است/جام جم آنلاین

خبرگزار. سریعترین سامانه خبری

سرخط_خبرها

سرخط_خبرها

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از قرار گرفتن ایران در بین ۱۵ کشور برتر دنیا در زمینه تولید علم خبر داد.

خانم پروین فرشچی، سفیر جدید کشورمان در فنلاند به عنوان دومین سفیر زن پس از انقلاب اسلامی انتخاب شد. وی پیش از این معاون سازمان حفاظت محیط زیست را برعهده داشت.

معاون اداره کل راهداری خراسان رضوی: با بررسی تخلفات ۱۰۰ شرکت حمل و نقل بار جاده ای استان، هفته گذشته از فعالیت پنج شرکت جلوگیری و دفتر آن ها به مدت یک ماه مهر و موم شد.

ده سینماگر ایرانی برای توضیح در زمینه پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم‌هایشان از شبکه‌های ماهواره‌ای به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده‌اند.

ShahraraNews

آیین غسل تعمید صابئین « مندائی »

http://uupload.ir/files/pmk_%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86.gif

آیین غسل تعمید صابئین « مندائی »

آیین غسل تعمید صابئین مندائی به مناسبت فرارسیدن سال نو مندائی و همزمان با عید پاک (دهواربا) روز سه شنبه در رودخانه کارون برگزار شد مندائی ها پیروان حضرت یحیی (ع) و از بومیان خوزستان بوده که در تفسیر المیزان علامه طباطبایی جزو ادیان موحد شمرده شدند

Khabargozar

قانون کشک است!

قانون کشک است!

حمله موشکی آمریکا، انگلستان و فرانسه به سوریه یکبار دیگر ثابت کرد قوانین و نهادهای بین المللی هیچ جایگاهی در دنیا ندارند و اگر زور داشته باشید نیاز به تصویب هیچ قانونی نیست.

با وجود مخالفت شورای_امنیت سازمان ملل، سه کشور قلدر دنیا خودسرانه به اجرای تنبیه بین المللی علیه سوریه پرداختند، آمریکایی ها در حمله به افغانستان هم ثابت کردند به قوانین بین المللی که خودشان وضع کرده اند پایبند نیستند.

اما همین آمریکا از همین شورای امنیت سازمان ملل برای تصویب انواع تحریم داروی سرطانی تا شرکتها علیه ایران استفاده قانونی میکند و اهداف خود را پیش میبرد.

مقابل قلدر که به هیچ منطق و قانونی پایبند نیست اگر از تعامل و همزیستی سخن بگوییم باید به درایت خودمان شک کنیم زیرا طرف مقابل مشخص و عیان است.1

جلالی آستانه اشرفیه

تلف شدن یک قلاده خرس در ماسال

http://uupload.ir/files/6j3q_%D8%AA%D9%84%D9%81.jpg

تلف شدن یک قلاده خرس در ماسال

یک خرس زخمی امروز در شهرستان ماسال تلف شد.

رئیس ادراه حفاظت محیط زیست ماسال امروز خبر داد : این خرس قهوه ای زخمی کنار جاده ییلاق اولسبلنگاه افتاده بود که قبل از هر گونه اقدام محیط بانان برای نجاتش تلف شد.

آقای زراعتی افزود : این خرس 9 ساله از ناحیه چشم و دست چپ مورد اصابت 2 گلوله شکارچیان قرار گرفته بود.

وی گفت : تحقیقات برای شناسایی ضاربان خرس آغاز شده است.

جریمه کشتن خرس قهوه ای که جزء حیوان حمایت شده محسوب می شود 500 میلیون ریال است.

http://guilan.iribnews.ir/fa/news/2179752

iribnews_guilan

عجب دوره زمانه ای شده

عجب دوره زمانه ای شده

یک بنده خدایی یک روز در خانه ای را میزند و مقدار آب برای رفع تشنگی درخواست میکنه دختر بچه ای دم در میاید و یک کاسه دوغ خنک به مرد میده ، وقتی مرد تا آخر دوغ را سر میکشد به دختره میگه کوچولو شما هر که درب خانه تان را بزنه و آب بخواهد بهش دوغ خنک میدید دختر بچه میگه

نه بابا دیشب مهمان داشتیم دوغ درست کردیم منتها سوسک افتاد توش برای همین چون می خواستیم دور نریزیم دادیم شما خوردید ، با شنیدن این حرف مرد عصبانی میشه و میزنه کاسه دوغ را میشکنه،

آنوقت دختر داد میزنه و میگه مامان - مامان این آقائه زد کاسه غذای سگمان رو شکست !

گرما در ژاپن جان 15 نفر را گرفت

http://uupload.ir/files/983p_%DA%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7.jpg

گرما در ژاپن جان 15 نفر را گرفت

تنها چند روز بعد از سیل خروشان که منجر به جان باختن دستکم 200 تن از مردم ژاپن شد این بار موج گرما که از سه روز پیش آغاز شده است تا کنون جان دستکم 15 نفر را گرفته و شمار زیادی را هم راهی مراکز درمانی کرده است

خبرگزار. سریعترین سامانه خبری

در مقابل هبه‌های عجله‌ای شورای چهارم ایستادیم

در مقابل هبه‌های عجله‌ای شورای چهارم ایستادیم

محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

شورای اسلامی شهر برای رفع مشکل حاشیه‌نشینی، با جدیت، سیاست توسعه متوازن و عدالت‌محور را دنبال می‌کند.

اجرای پروژه‌های مشارکتی مسکن ارزان‌قیمت، علاوه‌بر کمک به بهبود زندگی افراد نیازمند، مشوقی برای تغییر الگوی بافت سکونت در مناطق کم‌برخوردار و پیرامونی خواهد بود.

اگر آستان قدس رضوی، اداره کل اوقاف، بنیاد مستضعفان و دیگر دستگاه‌ها با مدیریت شهری همکاری کنند، می‌توان شاهد عملیاتی‌شدن نهضت ساخت مسکن ارزان‌قیمت در مقیاس وسیع‌تر بود.

شایسته نیست برخی نهادها و دستگاه‌های اجرایی، زمین‌های بسیاری در حاشیه شهر داشته باشند، اما به این اتفاق مبارک ورود نکنند.

زمان شروع به کار شورای پنجم متوجه شدیم شورای چهارم علاوه‌بر بودجه مصوب، ۲۰‌میلیارد‌تومان هبه انجام داده که برخی از این موارد به نفع شهر و شهروندان نبوده است.

ShahraraNews

لغو دروس اسلامی در همه مدارس دولتی عربستان

http://uupload.ir/files/1pse_%D9%84%D8%BA%D9%88.jpg

لغو دروس اسلامی در همه مدارس دولتی عربستان

وزارت آموزش و پرورش عربستان با صدور بخشنامه‌ای برای همه مدارس این کشور، خواستار لغو طرح و برنامه‌های درسی «بینش اسلامی» شد.

irinn_channel