بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بعد از ظهور حضرت مهدی(عج) چه اتفاقاتی می افتد؟

بعد از ظهور حضرت مهدی(عج) چه اتفاقاتی می افتد؟

1- علم به اوج خود می رسد و جهل و نادانی از بین می رود.

2- بسیاری از گمراهان هدایت می شوند.

3- ظلم و جور برطرف شود و عدالت و امنیت تمام جهان را فرا گیرد.

4- زمین گنج ها و برکات خود را آشکار می کند(طلا و نقره روی زمین انباشته میشود).

5- تمام فقرا بی نیاز می شوند به طوری که کسی برای گرفتن خمس و زکات پیدا نشود.

6- تمام مریض ها خوب می شوند و کورها بینا می گردند و پیرها جوان میشوند.

7- باران به قدر کفایت ببارد و کل کره زمین مثل مخملی سبز و خرم شده و تمام درختها میوه دار شوند.

8- بدنها سالم و عمرها طولانی شود.

9- ویرانه ای روی زمین نمی ماند مگر اینکه حضرت مهدی (عج) آن را آباد میسازد.

10- اشرار نابود شوند و اخیار (خوبان) باقی بماند.

11- کینه از دل مردم برود و دلها با هم مهربان گردد.

12- رحمت خداوند متعال و گشایش الهی مردم را فرا گیرد.

13- امام زمان عجل الله در هر سال دو عطیه و در هر ماه دو شهریه به مردم پرداخت می نماید.

14- به مردم مومن به اندازه چهل نفر نیرو داده خواهد شد و دلهایشان مانند پاره آهن(در راه دین سخت و محکم) می گردد.

15- شیعیان از راه دور امام زمان عجل الله را می بینند و با آن حضرت صحبت می کنند

16- تمام مرزها برداشته شده و همه ی کره زمین تحت یک حکومت خواهد بود.

17- گروهی از مومنین زنده شده و برای یاری امام به دنیا بر میگردند.

18- هر مرد مومن از شیر دلیرتر و از نیزه کاری تر می شود.

19-فرشتگان خادمان مردم خواهند بود.

20-مردم با طی السما به دورترین نقاط عالم خواهند توانست مسافرت کرده و تفرج کنند و باطی الارض روی زمین در یک چشم بر هم زدنی طولانی ترین راهها را طی خواهند کرد.

21-شیطان گردن زده خواهد شد (به قولی).

کتاب مکیال المکارم بر اساس احادیث اهل بیت (ع)

نسیم وحی

nasimevahy

اَللّهُــمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّــکَ الفَــــرَج

نوبخت: کلید ما همه قفلها را باز نمیکند!

http://uupload.ir/files/5a94_%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%D9%85%D8%A7.jpg

نوبخت: کلید ما همه قفلها را باز نمیکند!

کاریکاتور از: عباس گودرزی

Drsalaam

حوزه حریم خصوصی ندارد/ همه باید بدانند در حوزه چه خبر است

حوزه حریم خصوصی ندارد/ همه باید بدانند در حوزه چه خبر است

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی در نشستی با مسئولان رسانه رسمی حوزه:

رسانه رسمی حوزه باید به سراغ این مطالب برود که ما در حوزه در حال چه کاری هستیم؟ چه رابطه ای با حکومت داریم؟ و ...؛ حوزه حریم خصوصی ندارد و همه باید بدانند در حوزه چه خبر است و رسانه حوزه باید در این زمینه کار کند.

ما در گذشته حوزه، رسانه نداشتیم و بلندگویی برای حوزه وجود نداشت؛ اما بحمدلله هفته نامه افق حوزه و خبرگزاری حوزه، خلأ بزرگ نبود رسانه برای نظام حوزه را پر کرد.

باید در هر شماره از هفته نامه افق حوزه به یکی از سوالات اساسی مردم درباره حوزه پرداخته شده و جواب مناسبی ارائه دهیم.

http://hawzahnews.com/detail/News/456160

گیلان ، در روزی که گذشت

گیلان ، در روزی که گذشت

رئیس اداره دامپزشکی آستارا گفت: در هفته گذشته 65 تن پنیر به ارزش 455 هزار دلار با نظارت کارشناسان این اداره از مرز زمینی آستارا به روسیه صادر شد .

جاده اسپیلی به گولک دیلمان که به دلیل تردد کامیون های حمل سیمان خسارت دیده مشکلاتی را برای مردم روستای میکان این بخش ایجاد کرده است .

امام جمعه فومن در جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان گفت: فاز نخست مصلای این شهرستان با 5 هزار مترمربع زیربنا و 70 درصد پیشرفت کار تا یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد . حجت الاسلام والمسلمین صفوی گفت: برای ساخت این مصلا تاکنون یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است .

اختتامیه مسابقات قرآنی ویژه مناطق محروم امروز در رشت برگزار شد .

150 نفر از روستاییان اولم شاندرمن ماسال رایگان ویزیت شدند .

صوفیانده مرکز بوم گردی گیلان می شود . فرماندار صومعه سرا در نشست روستای هدف بدون بیکار گفت: با بهره برداری از یک واحد بوم گردی و صدور پروانه برای احداث 7 واحد بوم گردی دیگر و 2 اسکله قایقرانی این روستا به عنوان مرکز بوم گردی گیلان معرفی می شود .

از خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در آستانه اشرفیه و لاهیجان استقبال شد .

89 دانش آموز رودباری و کوچصفهانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

فرمانده سپاه صومعه سرا گفت : 45 دانش آموز دوره متوسطه اول راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت هم از اعزام 45 دانش آموز دوره متوسطه دوم کوچصفهان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

فرمانده سپاه املش هم گفت : 44 شهروند بسیجی این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند . این زائران 5 روز در مشهد مقدس سکونت دارند .

سومین مرکز رفاه کودک و خانواده استان در لنگرود افتتاح شد . این مرکز با 150 مترمربع زیربنا و 85 میلیون تومان هزینه بخش خصوصی به بهره برداری رسید . در این مرکز در 2 شیفت صبح و عصر از 96 کودک نگهداری می شود .

در نمایشگاه عفاف و حجاب در صومعه سرا دست ساخته های بانوان ، انواع چادر و روسری به معرض فروش گذاشته شده است . این نمایشگاه تا پایان هفته کرامت به روی علاقمندان باز است .

با اعلام فدراسیون کاراته مهدی رحیمی نژاد ، محمدمهدی قاهری و آویشن باقری از گیلان به همراه تیم ملی کاراته دانشجویان عازم یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در ژاپن شدند.

تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر در هفته یازدهم لیگ برتر کشور در آبادان 5 بر 4 مغلوب میزبانش تیم شهید جهان نژادیان این شهر شد و با 13 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی باقی ماند.

iribnews_guilan

اگر در خانه انبار طلا دارم ژنم خوب است

اگر در خانه انبار طلا دارم ژنم خوب است

اگر صد وام بی چون و چرا دارم، ژنم خوب است

اگر درچند پرونده همیشه مطرحم بنده

اگر در هر فسادی ردپا دارم؛ ژنم خوب است

اگر تاسیس گردد شرکتی پربار در کشور

در آن پستی خفن از ابتدا دارم، ژنم خوب است

اگر در پاسخ هر کس که مطرح می کند پرسش

چَک و تهدید و مشت و ناسزا دارم، ژنم خوب است

اگر یک حوض کوچک در حیاط خانه‌ات داری

من اما چند استخر و سونا دارم، ژنم خوب است

اگر چه مشکلاتی می‌شود تصویب در مجلس

دو سه تا مشت پر، مشکل گشا دارم، ژنم خوب است

حنای من اگر بی رنگ بی رنگ است باکی نیست

که من از چین ترانزیت حنا دارم، ژنم خوب است

به محضی که مرا بر خوان بیت المال بنشانند

دو - سه تا معده پر اشتها دارم، ژنم خوب است

سی و یک قطعه دندان طمع در فک چالاکم

به جای نیش و پیش و آسیا دارم، ژنم خوب است

اگر دارد پدر یک جایگاه خوب در تاریخ

من اما جای در جغرافیا دارم، ژنم خوب است

اگر دستی کشم بر مس از آن زر می‌کند فس فس

درون دستهایم کیمیا دارم، ژنم خوب است

اگر از توبره سهمی و سهمی نیز از آخور

سر و سری اگر با کدخدا دارم، ژنم خوب است

اگر از در کنندم در، بیایم تو من از پستو

برای خویش قانون بقا دارم، ژنم خوب است

شما ژن ساده هستید و همیشه پشت کنکورید

من اما پنج - شش تا دکترا دارم، ژنم خوب است

وطن_امروز

طنز_مطبوعاتی

امین شفیعی

وطنزپایگاه شعر و ترانه طنز

vatanz_ir