بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

شروط یک پسر ایرونی برای ازدواج

شروط یک پسر ایرونی برای ازدواج

دوشیزگان قدبلند زیبارو، واجد شرایط زیر تقاضاداریم

نشانی خودرابوسیله ایمیل بصورت پیغام جهت ربودن دل بنده بفرستند

بدسهی است پس ز انجام بررسی های کامل صلاحیت بوسیله همین تریبون اعلام خواهدشد

نکته قابل توجه:  

ازقراردادن پول نقد درنامه یا پیغام مافامیل فلانی هستیم بپرهیزید

ماتوی کارمون پارتی بازی نداریم

شرایط پذیرش
 
سن بالاتر از 18سال و کمتر از 22سال باشد

قدکمتراز165 وبالاتراز 175 سانتی مترنباشد

افراد خیلی ترکه ای وچاق قابل پذیرش نیستند

چون من حوصله رژیم چاقی و کلاس لاغری ندارم

اهل کادو خریدن ولاوترکوندن نیستم

می ریم رستوران هروقت که من گفتم

کله‌پاچه و میرزاقاسمی با کلی سیرترشی کوفته آبگوشت دوست دارم

خدا اون روز زو نیاره که زبانم لال، ازدواج کردم و وبال گردنم شدی خوشم نمیادنداریم

عمرا چهارده‌تا هم بیشتر مهر نمی‌کنم نفقه بدم

به مامانت می گی سیسمونی خوب بیاره

بایدخوشگل باشی چون پول واسه لوازم آرایش نمی‌دم

موهای خرمایی و مشکی رو ترجیه می‌دم

یک کاری هم واسه عصر من گیرمیاری چون حوصله مسافرکشی و رانندگی ندارم

بابات باید پولدار باشه تا من در صورت لزوم بتونم بتیغمش

 پول اضافی ندارم برای پوشک کامل بچه بدم

میری کهنه و لاستیک می‌خری، خودت می‌شوری

نباید ورزشکار باشی چون قدرتت خیلی زیاد می شه

موهای وزوزی نباید داشته باشی

چون نرم‌کننده ایرانی الآن شیشه‌ای دوهزار تومن شده

اگه سر کار بری یا کاری داشته باشی

نبایدکمتراز5خونه باشی

باید فال قهوه بلد باشی بگیری چون من دوست دارم

مانتوی تنگ نمی پوشی

دوستات رو هرروز نمیاری خونه چون من با توازدواج کردم نه با دوستات فهمیدی؟

دوست ندارم شکم گنده نشی

دوست ندارم بگی پوستم خراب میشه پس یک ماشین ظرف شویی هم قاطب جهازت بذار

من مبل تختخوابشو دوست دارم

من مبل تختخواب شو دوست دارم

حالا درخدمتیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.