بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

نشر_برای_اولین_بار

نشر_برای_اولین_بار

علامه_طباطبائی

من حاضر بودم تمام کتاب المیزانم را بدهم به ایرج_میرزا و این بیت شعرش را بگیرم

من به مرحوم علامه طباطبایی اشکال  کردم که آیا ایرج میرزا را می‌شناسید

او هجو سرا است.

علامه می‌فرماید بله می‌شناسم و کتاب شعر او را هم دارم. سپس علامه می‌فرماید مع ذلک، ای کاش ایرج میرزا این بیت شعرش را به من می‌داد و من المیزان را به او  می‌دادم و ادامه می‌دهد.....

برای دیدن ادامه گفتگو و همچنین شعر بینظیر ایرج میرزا به نابترین کانال عرفانی دعوتید.....

تبادلات غیرمرتبط با سپاه ایران

http://eitaa.com/joinchat/3585409024C29a819a057

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.