بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

یادواره شهیدان رجایی وباهنر و8 شهید کارمند تالش برگزارشد. فرماندار تالش در این مراسم گفت : شهیدان مظهرقدرت نظام هستند و درهرزمان باید یادشان گرامی داشته شود.

راه اندازی صدای مشاور و نهضت مهارت آموزی درگیلان . مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان درصومعه سرا گفت: این مرکز با هدف حراست از نهاد خانواده و ارائه مشاوره تربیتی به خانواده ها راه اندازی شد.

مراسم اختتامیه جشنواره آزاد هنری امروز در رشت برگزارشد.

نمایشگاه هنرهای دستی درآستانه اشرفیه گشایش یافت/ دراین نمایشگاه 80 اثرهنری مرضیه بشیری هنرمند آستانه ای به نمایش گذاشته شده است.

مراسم گرامیداشت یاد استاد جعفرخمامی زاده از مفاخر گیلان دررشت برگزارشد. رییس پژوهشکده گیلان شناسی رشت دراین مراسم گفت : استاد خمامی زاده از پژوهشگران بنام گیلان بود که تلاش فراوانی برای حفظ وحراست ازمیراث فرهنگی استان انجام داد.

تیم گیلان با کسب 4 مدال بر سکوی سوم رقابت های کونگ فو توآ قهرمانی کشور قرار گرفت.

با اعلام فدراسیون فوتبال ابوالفضل علیزاده از گیلان به همراه 25 فوتبالیست دیگر به اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان کشورمان دعوت شد.

iribnews_guilan

آزار و اذیت وحشتناک دختر 27 ساله در بیابان های مشهد

آزار و اذیت وحشتناک دختر 27 ساله در بیابان های مشهد

رکنا: مرد جوانی که دختران را پشت چراغ قرمز خیابان های مشهد شکار می کرد، تحت تعقیب پلیس مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: دختر 27 ساله ای با مراجعه به کلانتری 34 بانوان مشهد اعلام کرد که چندی قبل پشت چراغ قرمز در یکی از چهار راه ها بودم که مرد جوانی را در خودروی کناری ام دیدم که به من اشاره می کند که بعد از چراغ توقف کنم. بعد از اینکه من توقف کردم وی جلو آمد و سر صحبت را با من باز کرد. وقتی فهمید که مجرد هستم بدون مقدمه به من پیشنهاد ازدواج داد و اجازه خواست که با خانواده اش به خواستگاری بیاید.

http://www.rokna.ir/news/74378

shahraraNews

ولایة علی‌بن‌ابیطالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی

http://uupload.ir/files/9m6n_%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%A9.jpg

ولایة علی‌بن‌ابیطالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی

فرارسیدن عیدغدیر بر عموم مسلمانان مبارک‌باد

HawzahNews

خاطره‌ شنیدنی از مهدکودک دو نوه رهبری

خاطره‌ شنیدنی از مهدکودک دو نوه رهبری

سال پیش زهرا یِ مهدکودکی تو خیابون خراسون می‌رفت. هرشب که میومدم خونه از اتفاقات مهد میگفت. بین خاطراتش همیشه قربون صدقه هدی وبشری می‌رفت و از شیطنت‌های حسین می‌گفت. یه روز این عکس و توگوشیم دید. گفت: عه بابا بابا حسین باقری! گفتم مطمئنی؟ گفت: اره باباجون خودشه حسینِ

خانمم هم تایید کرد و گفت: خودشه هر روز با مادرش میاد. مادرش از مربیای مهد هم هست. ولی پیش آقا چی کار میکنه؟! برای من خیلی باورش سخت نبود، ولی خانمم خیلی تعجب کرد و مرتب سوال می‌کرد. می‌گفت: اخه خیلی ساده میاد و میره، با مربیا و مادرا هم خیلی گرم می‌گیره و از نظر حجاب هم چادری معمولیه

تازه فهمیده بودیم که همبازی این ۲ سالِ زهرا و اون پسر شیطون مهد، نوه‌ی دختری آقاست.

خدارو شاکرم که دختر رهبری که دنیا رو تکون داده مثل یه معلم ساده و بدون الایش وتکلف رفت و امد می‌کنه. البته که، باید فرزندان همه‌ی مسؤولینمون اینچنین باشن

منبع: پایگاه خبری فردا

Habiliyan

مقصود خدا و مصطفی حاصل شد

http://uupload.ir/files/28go_%D9%85%D9%82%D8%B5%D9%88%D8%AF.jpg

مقصود خدا و مصطفی حاصل شد

ای اهل ولا نمازتان کامل شد

در گوش جهان بانگ ولایت پیچید

تا آیه "اکملتُ لکم" نازل شد

عید سعید غدیر، عید امامت و ولایت مبارک باد

aqr_ir

چرا عید غدیر از همه‌ی اعیاد بالاتر است؟

چرا عید غدیر از همه‌ی اعیاد بالاتر است؟

رهبرانقلاب: اینکه در بعضی از تعبیرات گفته شده است که عید غدیر عیدالله‌الاکبر و از همه‌ی اعیاد بالاتر است، علّت این و وجه این چیست؟ خب، در قرآن کریم آیاتی هست که به غیر از مسئله‌ی غدیر به مسئله‌ی دیگری قابل تطبیق نیست.

همین آیه‌ی معروف «الیَومَ یَئِسَ الَّذینَ کَفَروا مِن دینِکُم فَلا تَخشَوهُم وَ اخشَونِ اَلیَومَ اَکمَلتُ لَکُم دینَکُم وَ اَتمَمتُ عَلیکُم نِعمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الاِسلامَ دیناً» که در اوایل سوره‌ی مائده است، با غیر مسئله‌ای در وزن و اهمّیّت و اندازه‌ی مسئله‌ی غدیر، قابل تطبیق نیست.

امروز روزی است که دشمنان -کفّار- از دین شما مأیوس شدند. چه چیزی مگر بر دین اضافه شد که دشمن را مأیوس کرد؟ ...این تعبیر درباره‌ی نماز، زکات و جهاد نیامده است.

پس این یک قضیّه‌ی دیگری غیر از احکام فرعی است. آن قضیّه چیست؟ قضیّه‌ی رهبری جامعه‌ی اسلامی؛ قضیّه‌ی نظام حکومت و امامت در جامعه‌ی اسلامی. ۹۵/۰۶/۳۰

تا روز عید غدیر؛ انتشار مجموعه روایت_غدیر

Khamenei_ir

طلبه نباید در دسته‌بندی‌های سیاسی قرار بگیرد

طلبه نباید در دسته‌بندی‌های سیاسی قرار بگیرد

آیت‌الله‌العظمی سبحانی درجمع اساتید و طلاب تهران:

این انقلاب ۳۰۰هزار شهید داده است که باید آن را حفظ کنیم و پشتیبان نظام باشیم. طلبه باسواد و عالم می‌تواند به نظام و انقلاب اسلامی کمک کند، اما نباید وارد دسته‌بندی‌های سیاسی و جناحی شود؛ آگاهی، اطلاع و اظهارنظر لازم است، اما ورود حوزه به حزب و دسته‌بندی سیاسی درست نیست و باید مرجع و محل حل مشکلات احزاب باشد.

طلبه پدر_امت است و باید آن را حفظ کند و اگر گروه های سیاسی با هم اختلاف داشتند با مراجعه به ما اختلاف آن‌ها رفع شود، خصوصا در زمان تحصیل باید از این گونه مسائل فاصله بگیرند.

http://hawzahnews.com/detail/News/460073

HawzahNews

 خبرگزاری‌حوزه

خوشا امشب که فردایش غدیر است

http://uupload.ir/files/lr39_%D8%AE%D9%88%D8%B4%D8%A7.jpg

خوشا امشب که فردایش غدیر است

زمان عید شاه بی نظیر است

الا آزادگان شادی برآرید

که جشن شاه و سلطان و فقیر است

TebyanOnline

چگونه فرزندانمان را گام به گام با غدیر آشنا کنیم؟

http://uupload.ir/files/wdr3_%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87.jpg

چگونه فرزندانمان را گام به گام با غدیر آشنا کنیم؟

یکی از مسائل مهم در مقوله تربیت دینی فرزندان، آشنایی آنان با اهل‌بیت است که غدیر از شاخه‌های اصلی آن می باشد. در این راستا پدر و مادر نیازمند آموزش هستند. یکی از نکات مهم در مسیر آموزش، توجه به گروه سنی فرزندان است چرا که هر بازه سنی، شرایط خاص خود را دارد که باید طبق آن برخورد کرد.

بیشتر بخوانید:

yon.ir/TBOs3