ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
افزایش کیفیت خدماترسانی در پایانه مسافربری
محسن شریعتی، مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری مشهد در نشست «فضیلت شنیدن»:
بزرگترین مشکل ما چندمدیریتی در اداره حمل و نقل برونشهری است و نمیتوانیم خود را با فرودگاهها و خطوط هواییای که فقط زیرمجموعه سازمان هواپیمایی هستند قیاس کنیم.
در این دوره اقدامات خوبی انجام شده است از جمله اینکه در حال تسویه بدهی یکونیممیلیاردتومانی به تأمین اجتماعی مربوط به سالهای ٨٢ تا ٩٢ هستیم. امیدواریم پس از آن بدهیهای بعد از سال ٩٢ را نیز بپردازیم.
در مقایسه با سال گذشته با کاهش دودرصدی مسافر مواجهیم .
در همین شرایط، کیفیت خدماترسانی در پایانه مسافربری و همچنین ناوگان حمل و نقلی افزایش یافته است.
ShahraraNews