بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

استاندار در نشست در نشست کارگروه اشتغال گیلان با اشاره به جذب ۵۰ درصد اعتبارات ملی اشتغالزایی روستایی استان ‌گفت : به رغم اینکه گیلان در بخش پرداخت تسهیلات اشتغالزایی  رتبه نهم کشور را داراست اما این رقم راضی کننده نیست و بانک ها باید برای جذب بیشتر اعتبارات همت جدی داشته باشند.

برنامه جامع آموزش فرهنگ ترافیک در روستاها ویژه موتورسواران در لشت نشا برگزار شد. رییس پلیس راه گیلان گفت: از اول مرداد تاکنون برنامه جامع آموزش فرهنگ ترافیک ویژه موتورسواران در 149 روستای 15 شهرستان اجرا شد هزار و 216 کلاه ایمنی رایگان هم به موتورسواران اهدا شد. 

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در نشست خبری گفت: در صورت بروز سرما و افزایش تقاضای مصرف گاز، تدابیر لازم از طریق مدیریت مصارف صنعتی ، تجاری و نیروگاهی اتخاذ می شود  تا گاز مشترکان خانگی گیلان قطع نشود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه سرا در نشست خبری گفت: چهار واقف خیراندیش این شهرستان 7 هزار و 300 مترمربع زمین خود را برای بخش های فرهنگی ، آموزشی و قرآنی وقف کردند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماسال در یادواره شهدای دانش آموز شاندرمن گفت: تازمانی که تفکر بسیجی در جامعه حکمفرماست هیچ آسیبی به کشور وارد نخواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید سروان حسن پاینده در روستای امامده لاهیجان دیدار کردند.

فرمانده سپاه پاسداران و جمعی از مسوولان شهرستان صومعه سرا هم با جانباز 70 درصد فرامرز طالقانی دیدار کردند .

دانش آموز صومعه سرایی جام قهرمانی مسابقات چرتکه کشوری را به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کرد . خانم سیده نسا جلالی چمنی دانش آموز 9 ساله صومعه سرایی که در مسابقات چرتکه کشوری رتبه نخست را کسب کرده بود جام قهرمانی خود را به خانواده شهید مدافع حرم شهید محمد اتابه اهدا کرد.

پدافند غیرعامل امروز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات کشاورزی در تالش برپا شد. در این نمایشگاه 500 نمونه از دست ساخته های بانوان و محصولات زراعی و باغی به نمایش درآمده است. این نمایشگاه یک هفته صبح ها در اداره ارشاد اسلامی تالش به روی علاقمندان باز است .

شهردارخشکبیجار گفت: 30 قلاده سگ ولگرد دراین شهرجمع آوری شد و پس از مایه کوبی برای نگهبانی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

امام جمعه کومله در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان رودسر گفت: برای انتقال ارزش های دفاع مقدس باید وصایا و خاطرات شهدا را جمع آوری کرد و در اختیار نسل های بعد قرار داد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در نشست تشریح جزییات نام نویسی از افراد بی سواد و کم سواد جامعه گفت: افرادی که مدرک تحصیلی کمتر از سوم ابتدایی دارند می توانند در دوره های سوادآموزی نام نویسی کرده و درصورتی که دوره آموزشی 400 ساعته را با موفقیت طی کنند مدرک معادل سوم ابتدایی را دریافت خواهند کرد.

فرماندار فومن در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل این شهرستان گفت: امسال بیش از 500 دانش آموز فومنی آموزش های مقابله با حوادث قهریه را فراگرفتند.

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل مراسمی در شهرستانهای مختلف گیلان برگزار شد.

جشنواره نقاشی پدافند غیرعامل در آتش نشانی رشت برگزار شد.

همایشی با عنوان آشنایی و مقابله با تهدیدات زیستی امروز در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد. 

برداشت پاچ باقلای پاییزه در فومن آغاز شد.

رقابت های کاراته استعدادهای برتر گیلان با قهرمانی تیم رشت به پایان رسید.تیم های بندرانزلی  و تیم لنگرود دوم و سوم شدند.

آریان محمدی تکواندوکار گیلانی نائب قهرمان رقابت های کشوری شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.