پاسخگویی به بیش از ۱۶ میلیون تماس تلفنی در سامانه ۴۰۳۰

http://uupload.ir/files/gp1t_%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C.jpg

پاسخگویی به بیش از ۱۶ میلیون تماس تلفنی در سامانه ۴۰۳۰

از ابتدای راه اندازی سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰، ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تماس تلفنی از سراسر کشور درباره بیماری کرونا انجام گرفته است.

در بازه زمانی ۲۰ الی ۲۷ تیرماه ۹۹، ۴۲% تماس‌های برقرار شده مربوط به مشاوره علائم‌کرونا ۱۳ درصد مربوط به مشاوره تغذیه، ۱۱ درصد مشاوره روانشناسی، ۴% مشاوره سلامت سالمندان و مادران باردار و ۳۰% سایر موارد بوده است.

همچنین ۸۳ هزار تماس و ۱/۳۰۰/۰۰۰ دقیقه مشاوره تلفنی توسط کارشناس سامانه ۴۰۳۰ با شهروندان انجام گرفته است که این میزان نسبت به گذشته ۱۵ درصد افزایش تعداد تماس‌ها را شامل می‌شود.

YjcNewsChannel

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.