ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حتی مدیر یک دبستان کوچک در دورافتادهترین شهرستانها هم نبوده است/ رای به فیاضی اجحاف در حق نظام، مردم و بیاحترامی به عظمت نام ایران است
جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس :
کسی که در حد ریاست آموزش و پرورش یک شهرستان را هم نبوده؛ یا معاون وزیر و یا حتی مدیر یک دبیرستان نبوده با چه استدلالی باید در راس وزارت آموزش و پرورش قرار بگیرد؟
چرا باید فردی را که نه سابقه مدیریت، نه تجربه کار در آموزش و پرورش و نه اطلاعات کافی درباره این حوزه دارد را انتخاب کرد؟ وی در حوزه علمیه درس خوانده و لیسانسی که در دانشگاه مدرک آن را کسب کرده در رشته عمران است، بنابراین به چه دلیل باید این فرد در راس وزارت آموزش و پرورش قرار داد؟
آقای رئیسی به مجلس تشریف بیاورند و چهار استدلال منطقی از انتخاب این گزینه برای ما بیان کنند تا بتوانیم از آقای فیاضی حمایت کنیم. نمیشود که یک وزارتخانه به این معظمی و مهمی که پایه و اساس تعلیم و تربیت نسلهای آینده است را تحویل فردی بدهیم که به لحاظ علم، تخصص و سابقه مدیریت، ضعیف است.
با توجه به پیشینه و تخصصی که وی دارد که حتی مدیر یک دبستان کوچک در دور افتادهترین شهرستانها هم نبوده، قطع به یقین توانایی حل آن را ندارد و اگر مجلس به او رای دهد، اجحاف در حق همه فرهنگیان، دانشآموزان و خانوادههای آنها کرده است./ایلنا