بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از فعال بودن کد دستوری #24* تا 15 شهریور برای جذب کمک های مردمی برای نوسازی مدارس محروم خبر داد و گفت : این کد دستوری برای مشترکان تلفن همراه اول فعال است تا از این طریق کمک های مردمی به شماره حساب جامعه خیران مدرسه ساز واریز شود .

رییس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا از معرفی 4 نفر به مراجع قضایی صومعه سرا به جرم سوزاندن کاه و کلش برنج خبر داد و گفت : آتش زدن کاه و کلش برنج به دلیل آلوده شدن هوا جرم است و مجازات حبس و جزیمه نقدی دارند .

معاون قضایی دادگستری گیلان از افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی در خشکبیجار با اشتغالزایی4 نفر خبر داد و گفت: تاکنون 18دفتر خدمات الکترونیک قضایی در گیلان راه اندازی شده است .

شهردار ماسوله از اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی معابر شهرک تاریخی ماسوله خبر داد و گفت : با این اعتبار معابر 20 نقطه از شهر ماسوله بهسازی و پیاده راه سازی می شود.

5 هزار و 300 کودک لنگرودی از برنامه های کتابخانه های عمومی این شهرستان بهره مند شدند.رییس کتابخانه های عمومی لنگرود اعلام کرد: 3هزار و 32 8 نفر عضو کتابخانه های عمومی شهرهای لنگرود کومله - شلمان و اطاقور هستند.

یک تیم پزشکی دفتر آستان قدس رضوی در گیلان متشکل از یک پزشک عمومی ، یک دندانپزشک و دو پرستار امروز 50 نفر از اهالی روستای محروم توچی پای بست شهرستان رشت را رایگان معاینه کردند.

در پایان مسابقات اسکواش قهرمانی پسران کشور در رشت در رده سنی کمتر از 9 سال ارشیا یگانه عظیمی از کرمان ،در رده سنی کمتر از 11 سال باربد چاووشی از گیلان اول شدند.

سومین دوره مسابقات پرش با اسب کورس تابستانه صومعه سرا با معرفی نفرات برتر در باشگاه سوارکاری قویدل روستای چمثقال به پایان رسید.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.