بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

20 هزار دانشجوی آزاد اسلامی کشور امسال برای حضور در مراسم اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام می شوند. 15 نفر از پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی عازم مناطق مرزی غرب کشور شدند.

اجرای نمایش آخرین باران سرزمین من با موضوع بررسی آسیب های اجتماعی درصومعه سرا. این نمایش نوشته اعظم حسنی به کارگردانی مهدی مهربان درصومعه سرا به اجرا درآمد.

مدیرجهاد کشاورزی تالش گفت: 275 باغدار این شهرستان برداشت ازگیل را از 140 هکتار باغ خود آغاز کردند.

رییس راهداری وحمل ونقل جاده ای فومن گفت:5 پل آبنمای فومن که بر اثر سیل اخیر مسدود شده بود بازگشایی شد.

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت:44 نفرازشهروندان املشی در قالب یک اتوبوس برای یک سفر پنج روزه به مشهد مقدس اعزام شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود گفت:۲ قطعه بوتیمار که توسط یکی از شهروندان لنگرودی نجات یافته بود برای تیمار و رهاسازی به اداره حفاظت محیط زیست تحویل داده شد. پرنده بوتیمارازپرندگان بومی شمال کشور و از حیوانات حمایت شده سازمان حفاظت محیط زیست است.

در هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان تیم ملوان عصر امروز در ورزشگاه تختی بندرانزلی برابر تیم فجر سپاسی شیراز بدون گل به تساوی رسید. ملوان دربازی امروز در حالی به میدان رفت که با برکناری سرمربی خود فرهاد پورغلامی، پژمان نوری و مازیار زارع این تیم را هدایت می کردند.

در هفته هفتم رقابت های گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم شهرداری فومن امروز در ورزشگاه آزادی این شهر با نتیجه 2 بر 2 برابر تیم استقلال رامشیرمتوقف شد.

نمایشگاه توانمندیهای ورزش وجوانان گیلان به پایان رسید. این نمایشگاه از 25 تا 29 مهر در60 غرفه در سالن نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.