بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

مدیر کل منابع طبیعی گیلان در ماسال گفت : امسال 30 میلیارد تومان اعتبار به حوزه حفاظت از خاک و آبخیزداری استان اختصاص یافته است.

فرماندار رشت در جلسه معارفه بخشدار سنگر گفت: وضعیت سایت زباله سراوان مطلوب نیست و باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی و بهداشتی برای مردم منطقه شده است .

فرماندار سیاهکل در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: در 30 مدرسه این شهرستان کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان برگزار می شود. امام جمعه سیاهکل هم گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد آماده غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

افتتاح یک طرح اشتغالزایی در لوشان. شهردار لوشان گفت؛ برای افتتاح این واحد عرضه مواد غذایی و بهداشتی با 200 مترمربع زیربنا یک میلیارد تومان هزینه شده است. با افتتاح این طرح برای 8 نفر شغل ایجاد شده است.

برپایی همایش کلاهی برای زندگی در شلمان لنگرود. رییس اداره عملیات و کنترل پلیس راهور گیلان گفت :۳۲ درصد فوتی های تصادفات درون شهری راکبان موتورسیکلت ها هستند.

iribnews_guilan

همسر استراماچونی: ایران یک کشور شگفت انگیز است

http://uupload.ir/files/0iz9_%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1.jpg

همسر استراماچونی: ایران یک کشور شگفت انگیز است/ دوست دارم با مردم و فرهنگ ایران آشنا شوم

https://www.yjc.ir/00TGTD

YjcNewsChannel

ترامپ: می‌خواهم از خاورمیانه بیرون بیایم، اصلاً نباید آنجا می‌بودیم

http://uupload.ir/files/aew_%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%BE.jpg

ترامپ: می‌خواهم از خاورمیانه بیرون بیایم، اصلاً نباید آنجا می‌بودیم

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگار تایم در خصوص شدت گرفتن تنش‌ها با ایران گفت: «ببینید، من گفتم که ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نخواهد کرد که مسئله خیلی مهمی است. همان‌طور که می‌دانید در افغانستان، وقتی من روی کار آمدم 16000 نظامی آنجا بودند. الان 9000 نفر هستند و برخی اتفاقات در آنجا در حال وقوع است. من دوست دارم از خاورمیانه خارج شوم، اصلاً نباید در خاورمیانه می‌بودیم. اصلاً نباید آنجا می‌بودیم و من دوست دارم خارج شوم.»

سپاه ایران

http://eitaa.com/joinchat/3440967682C45eab9919a

سپاه_پاسدار_انقلاب_است

تلنگر... گاهی بعضی از ماها به یه تلنگر احتیاج داریم که....

تلنگر...

گاهی  بعضی از ماها به یه تلنگر احتیاج داریم که بهمون بفهمونه که راهمون راه درستی نیست، در اصل اون تلنگر مارو برگردونه به سمت راه درست

کمی فکر کنیم...

آری ماهایی که دم از محب امام حسین

(علیه السلام)بودن میزنیم ،

لعنت میکنیم اونایی رو که امامامشون رو تنها گذاشتند و نشنیدند صدای 

هل من ناصر ینصرنی  امامشان را

نباید کوفی گونه  رفتار کنیم ،

خوب گوش کن...میشنوی ؟

صدای امامی حدود هزار و صدو هشتاد وچندسال سال است که دل آزرده ز شیعیانشان

به گوش میرسد!!

(هل من ناصر ینصرنی)

چقدر غریبیم باایشان،

 درحالی که ایشان به ما نزدیکند..

دوست نزدیک تر از من به من است

و آن عجیب تر که من از وی دورم

أین امامنا ؟

أین صاحبنا ؟

أین الحسن و أین الحسین ؟

أین بقیه الله ؟

اللهم_عجل_لولیک_الفرج

ڪشکول_معنوی

  kashkoolmanavi

فوت ۳ خانم در یک مجتمع اقامتی در مشهد

فوت ۳ خانم در یک مجتمع اقامتی در مشهد

مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی مشهد:

ساعاتی پیش در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی گروه نجات ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه در خیابان عنصری مشهد اعزام شد.

نجاتگران آتش‌نشانی با حضور در محل و گشودن درب یکی از اتاق های این مجتمع اقامتی با جسم بی جان ۳ خانم که سن تقریبی آنها بین ۲۵ تا ۵۰ سال بود مواجه شدند که با حضور تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در محل و بررسی بالینی این افراد فوت این سه نفر تایید شد.

تحقیقات در خصوص چگونگی فوت این ۳ نفر با توجه به مشاهده علائم گاز گرفتگی با مونوکسید کربن، از سوی کارشناسان آتش نشانی آغاز شده است.

این افراد مسافر بوده و از یکی از شهرهای جنوبی کشور به قصد سفر چند روز قبل به مشهد آمده بودند که این حادثه غم انگیز و ناگوار برای آنها رقم خورده است که با حضور عوامل انتظامی پیکر این ۳ خانم فوت شده به پزشکی قانونی مشهد منتقل شد.

حوادث

ShahraraNews

120روز تا اربعین یادش_بخیر

http://uupload.ir/files/0p0w_120%D8%B1%D9%88%D8%B2.jpg

120روز تا اربعین یادش_بخیر

بی سر و سامان تو ام یا حسین

دست به دامان تو ام یاحسین

فقط 4 ماه تا اربعین باقی مانده..

باید آماده حضور در حماسه با شکوه اربعین برای نصرت امام زمان(عج) شد.

ArbaeenIR

انسان های بزرگ ازخودشان توقع دارند،


http://uupload.ir/files/a2v8_%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86_%D9%87%D8%A7%DB%8C.jpg

انسان های بزرگ ازخودشان توقع دارند،

انسان های کوچک از دیگران ...!

اگر کسے

خوبی های تو را فراموش کرد

تو خوب بودن را فراموش نکن ...

T.k

همیاران آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان-رشت (خیریه)

به خاطر بدی های زندگی سپاسگزار باشید

http://uupload.ir/files/5qu_%D8%A8%D9%87_%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1.jpg

به خاطر بدی های زندگی سپاسگزار باشید

چرا که آنها چشم شمارا

بروی خوبی هایی

که تا پیش از آن توجهی نمی کردید

می گشاید...

T.k

همیاران آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان-رشت (خیریه)

اگر می‌خواهید به من خدمتی کنید گهگاهی به یادم بیاورید که من همان محمدعلی رجایی فرزند عبدالصمد، اهل قزوینم

http://uupload.ir/files/5ydv_%D8%A7%DA%AF%D8%B1_%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF.jpg

اگر می‌خواهید به من خدمتی کنید گهگاهی به یادم بیاورید که من همان محمدعلی رجایی فرزند عبدالصمد، اهل قزوینم که قبلا دوره‌گردی می‌کردم و در آغاز نوجوانی قابلمه و بادیه‌فروش بودم و هر گاه دیدید که در من تغییراتی به وجود آمده و ممکن است خود را فراموش کرده باشم همان مشخصات را در کنار گوشم زمزمه کنید، این تذکر و یادآوری برای من از خیلی چیزها ارزنده‌تر است.

محمدعلی رجایی

ز۲۵ خرداد ماه، زادروز محمد علی رجایی دومین رییس‌جمهور ایران بود. او اساس و زیربنای دوره‌ی کوتاه ریاست جمهوری‌اش را حل مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم قرار داده بود.

روحش شاد و یادش جاودان