بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

صاحب تصویر زیر شبنم مدد زاده از اعضای سازمان منافقین است و دیروز در پارلمان اروپا حاضر بود

صاحب_تصویر1_3jdl.jpg

صاحب تصویر زیر شبنم مدد زاده از اعضای سازمان منافقین است و دیروز در پارلمان اروپا حاضر بود

وی همان شخصی است که وقتی در سال ۸۸ به عنوان رابط نفاق بازداشت شد عده ای فریاد زدند جای دانشجو زندان نیست… عده ای کمپین آزادی او را راه انداختند و عده ای هم گفتند در زندان آزار دیده است…

سامان ماهور


به دام افتادن کلاهبردار 14 ساله در تالش

به دام افتادن کلاهبردار 14 ساله در تالش

سرهنگ "محمد رستمی" با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز وجه از حساب بانکی آنها، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اشاره به اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته و تحقیقات انجام شده مشخص شد، مالباختگان برای انجام یک عملیات بانکی وارد درگاه جعلی شده و بعد از وارد کردن اطلاعات حساب خود از حساب آنها برداشت غیرمجاز صورت گرفته است، افزود: با اقدامات پلیسی صورت گرفته، متهم این پرونده‌ها شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر شد.

این مقام انتظامی از کشف 7 فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد و با اعلام اینکه تحققات در این زمینه همچنان ادامه دارد، بیان داشت: متهم 14 ساله این پرونده‌ها در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سید علی حسینی «مدیرعامل آسایشگاه معلولین وسالمندان رشت» (خیریه)


سید علی حسینی «مدیرعامل آسایشگاه معلولین وسالمندان رشت» (خیریه) از همراهی و بذل عنایت رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گیلان به جهت حمایت مالی و معنوی، از این مجموعه خیریه، تقدیر کرد ...


گاز مونواکسید ۱۲ نفر را راهی بیمارستان کرد

گاز مونواکسید ۱۲ نفر را راهی بیمارستان کرد

رییس اورژانش پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

در این حادثه که ساعت ۲۱ شب گذشته رخ داد در یکی از تالارهای شهر کرمانشاه در مسیر جاده اسلام آباد غرب، براثر نصب غیر اصولی وسایل گرمایشی ۱۲ نفر دچار مسمومیت شدند.

 نیرو‌های اوژانس به سرعت به محل حادثه اعزام و حادثه دیدگان را به بیمارستان امام رضا (ع) و شهدای شهر کرمانشاه منتقل کردند.

مرصاد

غیرحضوری شدن مدارس ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه در روز شنبه اول بهمن

غیرحضوری شدن مدارس ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه در روز شنبه اول بهمن

آغاز بکار ادارات و بانک‌ها از ساعت ۹ صبح

اعلام تعطیلی دانشجویان وابسته به تصمیم دانشگاه‌ها است

مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه از تعطیلی و غیرحضوری شدن فعالیت تمام مقاطع تحصیلی مدارس ۱۰ شهرستان استان به دلیل سرمای شدید هوا در روز شنبه اول بهمن خبر داد و گفت: این تعطیلی شامل ۲ نوبت صبح و بعدازظهر خواهد بود.

تعطیلی مدارس استان شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود و فعالیت مدارس و ادارات در این چهار شهرستان به روال عادی خواهد بود.

فعالیت مدارس استان در روز شنبه به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می‌یابد.

به دلیل برودت هوا، ساعت کاری ادارات و بانک‌های استان(به استثنای چهار شهرستان مذکور) در روز شنبه از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود اما این تاخیر شامل دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی نخواهد بود.

نحوه فعالیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در روز شنبه هم با نظر روسای دانشگاه خواهد بود.

مرصاد

۱۰ کالای مشمول کالابرگ الکترونیکی

۱۰ کالای مشمول کالابرگ الکترونیکی

وزیر تعاون، رفاه و کار: طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول ۱۰ گروه کالایی یعنی شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارانی، قند و شکر می‌شود.

عملیات اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی از چهارشنبه به صورت آزمایشی در استان هرمزگان آغاز شد.

این طرح آزمایشی را ارزیابی می‌کنیم و چنانچه مطلوب باشد به سرعت در کل کشور آن را تعمیم خواهیم داد.

کالابرگ الکترونیکی با قیمت پایه شهریور ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است و مابه‌التفاوت آن به‌صورت یارانه به مردم پرداخت می‌شود، همچنین در صورت افزایش قیمت کالاها، تمهیدات جبرانی پیش‌بینی شده است.

بیانیه تبیینی وزارت اطلاعات درباره مجازات علیرضا اکبری

بیانیه تبیینی وزارت اطلاعات درباره مجازات علیرضا اکبری

وزارت اطلاعات:

با این ضربه حیثیت و اعتبار مدعی قدیمی‌ترین سرویس جاسوسی نزد افکار عمومی و سازمان‌های اطلاعاتی جهان و برای سایر جواسیس آن دستگاه اطلاعاتی؛ فرو ریخته و سبب بروز چالش‌های اساسی در انگیزه افسران اطلاعاتی و جواسیس آنان شده است.

از سوی دیگر، ابهت دستگاه اطلاعاتی انگلیس و حاشیه‌ امنِ جواسیس آن شکسته شد و افسران اطلاعاتی آن سازمان با این چالش مواجه‌اند که از این پس، چگونه باید آبرو و اعتبار خود را نزد عوامل خویش، ترمیم نمایند؟

آیا انگلیس چنان که ادعا می‌کند صاحب امن‌ترین شبکه‌ جواسیس است که هیچ وقت شناسایی و مجازات نخواهند شد؟ اطلاعات واصله از درون سرویس جاسوسی انگلیس نشان می‌دهد، این بحران؛ ماهیت وجودی و کارکردی دستگاه اطلاعاتی انگلیس را زیر سوال برده‌است. این پیروزی به قدری بی‌سابقه است که مایه‌ حیرت آگاهان و صاحب‌نظران امور اطلاعاتی شده و در همین مدت کوتاه از رسانه‌ای شدن موضوع، درخواست‌های متعددی برای تشریح تجارب این پرونده از سوی برخی سرویس‌های اطلاعاتی دریافت شده است.

انگلیسی‌ها زمانی که اکبری را طی دو مرحله به جاسوسی کشاندند، برای فرارش از ایران نقشه کشیدند، بیش از دو میلیون یورو به او دستمزد پرداخت کردند، خانه‌های اشرافی در وین و لندن و جنوب اسپانیا برایش تهیه کردند و خارج از روال عادی به وی کارت اقامت، سپس تابعیت و گذرنامه انگلیسی دادند؛ خوب می‌دانستند که او را به سوی چه سرنوشتی سوق می‌دهند.

برنامه ریزی انگلیس برای یک اقدام ضد ایرانی تازه

برنامه ریزی انگلیس برای یک اقدام ضد ایرانی تازه

روزنامه دیلی میل، چاپ انگلیس به استناد منابع آگاه خود در گزارشی آورد که دولت انگلیس در آستانه اعلام نام سپاه پاسداران ایران به عنوان یک سازمان تروریستی است.

شماری از وزرای دولت لندن از این اقدام حمایت می کنند که در راس آنها وزرای امنیت و امور داخلی انگلیس قرار دارند