بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

تصادف مرگبار دو دستگاه سواری پراید در محدوده شهرک شهید کشور شهر ایلام سه کشته برجای گذاشت.

https://s4.uupload.ir/files/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81_ar9y.jpg

تصادف مرگبار دو دستگاه سواری پراید در محدوده شهرک شهید کشور شهر ایلام  سه کشته برجای گذاشت.

علت حادثه انحراف به چپ سواری پراید سفید رنگ عنوان شده است.

ایلام امروز

شعله های آتش گریبانگیر آتش افروز

https://s4.uupload.ir/files/%D8%B4%D8%B9%D9%84%D9%87_%D9%87%D8%A7%DB%8C_k1.jpg

شعله های آتش گریبانگیر آتش افروز

سوختن خودروی سواری بر اثر بی توجهی صاحبش در رشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت : بی توجهی کشاورز هنگام روشن کردن آتش برای هرس کردن زمین کشاورزی در روستای توسروندان بخش سنگر رشت ، باعث شد همه زمین و علفزار اطراف آتش گرفته و این آتش ، خودرو کشاورز را که در مجاورت زمین پارک شده بود ، خاکستر کرد.

تلاش کردم به حرفهای باغگلی بخندم نشد، نشستم و گریستم

تلاش کردم به حرفهای باغگلی بخندم نشد، نشستم و گریستم

عباس فرجی

این روزها ویدیوهای آقای باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دست به دست می‌شود و کمتر کسی است که لغزش های کلامی ایشان را گوش کند و خنده اش نگیرد اما من هرچه تلاش کردم بخندم نشد.

نمی‌دانم چرا شاید با خود گفتم مگر لغزش های کلامی خنده دار است؟خوب برای هر کسی پیش می‌آید در محفلی بزرگ لغزش کلامی داشته باشد .

باغگلی می‌خواسته بگوید بخش قابل توجهی از اولیا خانم هستند گفته ««بخش قابل توجهی از مادران خانم هستند»»مگر برای من و تو پیش نمیاد از این لغزش‌های کلامی داشته باشیم که یک خنده دسته جمعی در کلاس درس با دانش آموزان را فراهم کند؟

لذا درک می کنم هر کسی  به این ویدیو ها واکنش نشان دهد و بخندد ولی من نشستم و گریستم بحال خودم و جامعه ی معلمان که هر تبعیض و دردی را به طنز تبدیل کردیم و خندیدیم ضعف وزیر پیشنهادی را سوژه کردیم و خندیدیم ،اما نپرسیدیم دقیقا به چه چیزی می خندیم؟به سهم خودمان از جمعیت یک میلیونی که وزیر با این قواره ی کلامی و علمی و تجربی برود در مقابل مجلس و موجبات خنده عام و خاص را فراهم کند؟

میپرسم کجای کار را اشتباه کرده ایم که از رجایی به باغ گلی رسیده ایم  رجایی آن سخنرانی شجاعانه را در سازمان ملل داشت و باغلگی این سخنرانی خنده دار؟

باغگلی محصول همین آموزش و پرورش است محصول خنده های من ،منه معلم که مدیری که هیچ شناخت و تجربه کافی از جغرافیای آموزش و پرورش ندارد به خودش اجازه داده برود به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس سخن بگوید یحتمل با خودش می‌گوید معلمان می خندند و خنده بر هر دردی دوا است مگر به بطحایی و فانی حاج میرزایی نخندیدند؟ فوقش به من هم می خندند و خلاص معلمان به خنده بیشتر نیاز دارند تا یک مدیر رجایی وار که درد کشیده ی آموزش و پرورش است از دل دانشسرا عالی بیرون آمده باشد و تمام زندگیش معلمی باشد.

گریه دارد فردی که قرار است مدیریت جمعیت چند میلیونی دانش آموزان و معلمان را به عهده بگیرد حتی از یک گفت و گوی ساده با مخاطبان خود بر نمی‌آید اما درد این است که او نه برنامه دارد و نه می شناسد در کدام زمین قرار است مدیریت کند.

در این چند روز باغلگی مرتب به جای برنامه‌ به خودش این اجازه داد که به مخاطبان میلیونی معلمان توهین کند و بگوید از یک شبکه خاص تغذیه می کنند،تصور اینکه این عبارات دوبار تکرار شده و تصادفاً یکی از نمایندگان موافق نیز آن را پررنگ کرده برای من خنده دار نیست .

به من به عنوان یک معلم توهین شده چرا باید بخندم؟!

به منه معلم که می بینم وزیر پیشنهادی مرا محکوم می کند که عقل شعور ندارم و هر چه یک رسانه خاص می گوید تکرار می کنم توهین شده چرا باید بخندم؟

از نمایندگان میخواهم با غگلی را کنار بکشند بگویند فارغ از  عدم رای اعتماد حق ندارد به معلمان توهین کند حق ندارد بدون هیچ برنامه پا به مجلس بگذارد حق ندارد تا حد نصاب نمرات لازم برای وزارت را کسب نکرده وقت مجلس و مردم را بگیرد و جامعه فرهنگی را این چنین در معرض خنده عام و خاص و بیگانه قرار دهد.

ما به مدیری بابرنامه نیاز داریم که تا آموزش و پرورش را از افت کیفیت آموزشی افت سوء مدیریت افت منزلت اجتماعی معلمان که سوژه خنده همه کرده خارج کند،نه بطحایی میخواهیم نه فانی و حاجی میرزایی و نه باغگلی.

از نمایندگان می خواهیم به باغگلی بگویند خوب هستی اما نه برای وزارت.

برو از مدارس جنوب شهر مشهد شروع کن از تایباد،از همان خاش که فکر می کنی آخر ایران است آنجا را آباد کن انگار آموزش و پرورش را آباد کردی.

بعد بیا من برایت فرش قرمز پهن خواهم کرد./حرف حساب

فردا دوشنبه 1 شهریور 1400 هجــری خورشیدی، 14 محرم 1443 هجری قمری و 23 اوت 2021 است.

https://s4.uupload.ir/files/%D9%81%D8%B1%D8%AF%D8%A7_%D8%AF%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87_1_3b3v.jpg

فردا دوشنبه 1 شهریور 1400 هجــری خورشیدی، 14 محرم 1443 هجری قمری و 23 اوت 2021 است.

#اوقات_شرعی_رشت

اذان صبح فردا      5:03

طلوع آفتاب         6:35

#صدای_معلمان قابل توجه وزیر آینده آ.پ ؛

#صدای_معلمان

قابل توجه وزیر آینده آ.پ ؛

با شروع سال تحصیلی ، ما دیگر نمیتوانم با گوشی شخصی خود که با قسط و قرض تهیه کرده ایم و هزینه شخصی اینترنت ، کلاس آنلاین تشکیل دهیم .

جهت اطلاع به اون فردی که گفتن ما دانشجویان دانشگاه فرهنگیان جزو نخبگان هستیم و قید خیلی جاها رو زدیم

خب برادر یا خواهر گرامی شاید اون خرید خدمات که الان داره فعالیت می کنه زمان کنکورش آ.پ از طریق کنکور سراسری جذب نداشته( سال ۸۷ الی ۹۱)

‏چرا نیروهای خریدخدمات۹۳به بعد که ۷سال کلاس رفتن با۷ماه بیمه وحقوق یه تومن توی دورترین مناطق محروم وبیش از۸۰۰ساعت ضمن خدمت استخدام نشن؟؟؟؟؟چراااااااا

سلام

جناب اقای رئیسی برای فرهنگیان اگه قدمی برندارید نابود میشیم دارم با اسنپ کار میکنم

چه گناهی کردیم معلم شدیم با مدرک فوق لیسانس

درگذشت همکار عزیزمان خانم زینب تحویلدار در اثر کرونا به همکاران ناحیه یک به‌خصوص همکاران دبیرستان بشارت تسلیت میگم روحش قرین رحمت الهی

با سلام

در جواب دوستی ک گفته بودند دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همه از رتبه های برتر و نخبه ها هستند عرض میکنم، چند سال هست ک پایین ترین رتبه ها و بدترین معدل ها جذب میشن و متاسفانه در زمان ما دانشگاه فرهنگیان نیرو نمیگرفت،  گناه ما چیست؟؟؟

ما نیرو های خرید خدمات با سختترین شرایط و کمترین دریافتی که از قبل عید هیچ حقوقی دریافت نکردیم کار میکنیم، لطفا صدای ما باشید تا از این سر در گمی نجات پیدا کنیم.

اخه این چندر غاز حقوق چیه که دقایق اخر ثانیه های اخر ماه واریز می کنین و ما معلما رو خون جگر می کنین. به اندازه ی کافی زیر خط فقر هستیم و زیر بار تورم و گرونی له شدیم.

سلام لطفا این را به گوش مسئولین مربوطه برسانید

مسئولین محترم که می فرمائید از اول مهر آموزش مجازی مگه امکان داره ؟

ما نه دانش آموز را دیده ایم و نه دانش آموز ما را نه هنوز با هم ارتباط برقرار کرده ایم و...مگه میشه به صورت مجازی روز اول بگیم سلام من معلم شما هستم درس شروع.این غیر ممکن هست جدا از خستگی تدریس مجازی و آنلاین .

خستگی اینکه دانش آموز یاد نگیره هزاران برابر بیشتر هست.خواهشا یه تدبیر درست و به جا داشته باشید.نهایتا سال تحصیلی با اندکی تاخیر شروع شود تا اقدامات لازم صورت گیرد.

لطفا به این مسائل هم توجه داشته باشید.

‏سلام خسته نباشید.میخاستم درباره پاداش بازنشتگان۹۹سوال کنم

سلام.از آقای رییسی رییس جمهور محترم درخواست میکنیم که گزینه های بهتر و موثرتری برای زراتخانه مهم آموزش و پرورش معرفی کنند.این چند سال  ضربات جبران ناپذیری به بدنه آموزش این کشور و دانش آموزان و فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان وارد شد.انشاالله وزیری لایق و کاردان برای مدیریت این سازمان مهم و حیاتی پا به عرصه کارزار بگذارد.

با سلام و احترام.تعاون آموزش و پرورش تایباد بخشنامه زیر بیمه را فرستاده و دو موضوع مبهم  است.یکی اینکه وقتی هنوز آمار ثبت نام و تعداد دانش آموزان مشخص نیست روی چه حسابی مدارس باید مبلغ بیمه را از الان واریز نمایند آنهم تقریبا یکماه مانده به مدارس در صورتیکه بخشنامه وزارتی ضمیمه شده فقط مبلغ را مشخص کرده و هیج تاریخی  اعلام نشده است .دوم چرا باید این مبلغ از طریق کارتخوان مستقر در تعاون و حسابی که شخصی است و نه دولتی و در  بانک قرض الحسنه ی مهر مفتوح است واریز شود؟لطفا از تعاون استان پیگیری بفرمایید که این موضوع سراسری است یا مختص تایباد است چون که تعاون تایباد قبلا هم ازین خودمختاری ها داشته از قبیل اجبار همکاران به بیمه آتش سوزی و ...

مثل همیشه حرف های بی پایه و اساس .

نصف معلم ها واکسن آسترازنکا زدن و دوز دوم نیمه آبان ماهه و مرتب برای خودشون خبر پخش می کنن که کلیه معلم ها تا قبل مهرماه به طور کامل واکسینه شدن .

بعد ما انتظار تحول در آموزش و پرورش داریم . یه حساب کتاب سر انگشتی نمی تونن بکنن .

فرهنگیان خراسان رضوی

نخستین فتوای طالبان : آموزش مختلط ممنوع!

نخستین فتوای طالبان : آموزش مختلط ممنوع!

تنها چند روز پس از آنکه طالبان به رعایت حقوق زنان افغانستان متعهد شدند، مقام‌های این گروه شبه‌نظامی، آموزش مختلط در دانشگاه‌های خصوصی و دولتی هرات را ممنوع کرده و گفتند که این، ریشه تمامی بدی‌ها در جامعه است.

به نوشته مجله The Week، این تصمیم پس از نشست بین اساتید، صاحبان موسسان خصوصی و مقام‌های طالبان گرفته شده است.

 این نخستین فتوا از سوی طالبان پس از تصرف افغانستان، کابل و ۲۰ سال پس از سقوط این گروه شبه‌نظامی به واسطه حمله آمریکاست که با خروج نیروهای خارجی از افغانستان بار دیگر قدرت گرفته است.

 روز سه شنبه گذشته، ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان در نخستین حضورش در مقابل دوربین‌های رسانه‌ای به نگرانی‌های مربوط پاسخ و قول داد که طالبان به حقوق زنان در چارچوب هنجارهای شریعت اسلامی احترام می‌گذارد؛ اقدامی که نشان‌دهنده موضعی میانه‌روتر نسبت به ۲۰ سال قبل به نظر می‌رسید.

 ملا فرید، نماینده طالبان و رئیس آموزش عالی طالبان گفت، در جریان جلسه سه ساعته بین اساتید دانشگاهی و صاحبان موسسات آموزش خصوصی مشخص شد که هیچ جایگزینی وجود ندارد و آموزش مختلط باید پایان یابد.

 وی همچنین گفت، اساتید زن باید فقط برای دانشجویان زن تدریس کنند. آموزش مختلط ریشه تمامی بدی‌ها در جامعه است.

 در دو دهه گذشته، افغانستان یک سیستم ترکیبی از آموزش‌های مختلط و کلاس‌های جداگانه بر اساس جنسیت را در همه دانشگاه‌ها و موسسات پیاده کرده است.

لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها در ادارات و سازمان‌های دولتی و بازگشت ساعات کاری به روال قبل

لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها در ادارات و سازمان‌های دولتی و بازگشت ساعات کاری به روال قبل

هیات وزیران در جلسه بعدازظهر امروز یکشنبه هیئت دولت، با لغو تعطیلی ادارات و سازمان‌های دولتی سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و بازگشت ساعات کاری آنها به روال قبل موافقت کرد.

با توجه به انقضای مصوبه دولت مورخ ۱۶ تیر ۱۴۰۰ درخصوص تعطیلی ادارات و سازمان‌های دولتی در تهران و سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و تغییر ساعت کاری آنها، از تاریخ یکم شهریور ماه سال جاری ساعات کار ادارات و سازمان‌های دولتی سراسر کشور به روال عادی (از ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰) بازگشته و تعطیلی آنها در روزهای پنجشنبه نیز لغو می‌شود.

علائم ابتلا به کرونا حداکثر تا ۱۴ روز بعد از آن ظاهر می‌شود

علائم ابتلا به کرونا حداکثر تا ۱۴ روز بعد از آن ظاهر می‌شود

یونسیان، اپیدمیولوژیست:

از زمانی که ویروس کرونا وارد بدن می شود تا حداقل ۲ و حداکثر ۱۴ روز و به طور متوسط یک هفته طول می کشد تا علائم آن ظاهر شود.

علائم در همه افراد بروز پیدا نمی کند و ممکن است برخی بدون علامت مبتلا شوند. از زمانی که علائم در فرد ظاهر می شود تا زمانی که بیماری در فرد به اوج خود برسد، چند روز طول می کشد.

بیمارانی که بر اثر کرونا فوت می‌شوند، به طور متوسط بعد از گذشت دو تا سه هفته از ابتلا جان خود را از دست می دهند.

مردم باید تاخیر زمانی در این ویروس را جدی بگیرند و بلافاصله پس از یک روز از رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی فکر نکنند که دیگر به کرونا مبتلا نشده اند، بلکه بروز علائم، بستری و مرگ زمان بر است./باشگاه خبرنگاران