بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

انشای آقای معلم

انشای آقای معلم

ما سرمان زیر است

 اساسا سربزیر یم

شان معلم سربزیری است

فرهنگ و آرامش ما سربزیریست

چون حقوق ما سرازیریست
به ما میگویند زیاد هستید

همش بار مالی دارید

آقا اجازه بار مالی یعنی چه ؟
آقای مدیر دیروز رفتم برنج بگیرم

کیسه ای 10 هزارتومن اضافه شده بود
پریروز رفتم بیمه ی الحاقی بزنم

بیمه یکجا چرتکه انداخت ونقدا 95 هزارتومان
 
ناقابل گرفت

آقای مدیر بیمه ی طلایی ما آرام آرام

تبدیل به حلبی شده است
دندان و عینک را حذف کردند

خلاصه تمام مبلغ را هم سربزیر باید پرداخت کنم
 
حجت کردم  دیشب با عیال اتمام  

آقا دفتر انشایم تمام شده دیگر جای
نوشتن ندارد

این آخرین خط دفتر است اگر نرسیدم تمامش کنم ببخشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.