بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

شعر جالب برای تمام کافی نت ها و کسانی که زیاد با اینترنت کار می کنند .

کار من هر روز با اینترنت است

اطلاعاتم به روی دیسکت است

هر چه میگیرم همه از sever است

file های من درون folder است

بایگانی کوچک و کامل شده

همدم من سیستم عامل شده

فرصت دیدار کوه و دشت نیست

چون دگر وقتی برای گشت نیست

توی گلدانها فقط خاک و گل است

عکس گل در یاهو و در گوگل است

عکسهایم خارج از corbis نیست

فکر من جایی به جز office نیست

کارهای من همه تقلیدی است

رونوشت و CD و DVD است

گاه با بعضی کمی CHAT میکنم

گاه یک برنامه format میکنم

ارتباطاتم همه ایمیلی است

از سر کج خلقی و بی میلی است

دست و پایم خسته و بی حس شده

راه رفتن خارج از access شده

ورزش از برنامه ها کنسل شده

ورزشم ویندوز یا exel شده

یادگیری از سر مجبوری است

این زالزامات فیبر نوری است

قوری چای ، فلاسک تی شده

علم ما اکنون فقط IT شده

نام من محدود به PASSWORD گشت

جمله هایم مختصر چون word گشت

هر چه از آن زندگی شیرین شود

زود در سطل RECYCLEBIN شود

گر چه من گاهی شکایت میکنم

اندک اندک دارم عادت میکنم

شعر بنده در همین جا END شد

نامه ام با کامپیوتر SEND شد

حرف هایم را همه فوروارد کن

هر چه گفتمSAVE و روی HARD کن

شکوه هایم آنچنان BASIC نیست

هیچ نیکی بهتر از تکنیک نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.