بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

چوب خد اصدا ندارد

چوب خداصداندارد

مردی بود که می گفت :

من درهمه عمرخدا رانافرمانی کردم

اماتاکنون زیانی ندیده ام

اگرگناه جزا دارد

وگناهکاربایدکیفرببیند

پس جرا مرا عذابی نمی رسد؟

پیامبر قوم بنی اسرائیل نزدآن مردآمد وگفت:

خداوندمی فرماید ما تورا عذاب های بسیار کرده ایم

توخودنمیدانی

آیا تورا ازشیرینی عبادت خودمحروم نکرده ایم؟

آیا درمناجات را برتونبسته ایم؟

آیاعذابی بزرگترازاین میخواهی؟

نظرات 3 + ارسال نظر
آبجی مهناز چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 21:14

چون نامه اعمال مراپیچیدند
بردندبه میزان عمل سنجیدند
بیش ازهمه کس گناه مابودولی
مارابه محبت علی بخشیدند
آبجی مهناز

زهرامحمدی چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 11:11

گفتم:دعاچیست؟
گفتند:طلب نیازازبی نیاز
گفتم:التماس دعاچیست؟
گفتن:خوبان راازدرگاه خدا واسطه قراردادن
پس باافتخارمی گویم:
ای خوبان خدا
التماس دعا
زهرامحمدی کوچصفهان

رفیع پور چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 11:09

خداوندا
دوستانی دارم که روزگار
فرصت دیدارشان را کمترنصیب من می گرداند
اما توخودمیدانیکه یادشان دردلم جاویداست
دوستانی که رسمشان معرفت
کردارشان جلای روح
یادشان صفای دل است
پس آنگاه که دست نیاز سوی تومی آورند
پرکن دستانشان را
آنجه درمرام خدایی توست
مشهدمقدس رفیع پور

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.