بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

خداحافظ ای برارجان


نارم سروسامان تی چومانه قربان

خداحافظ ای ای برارجان

غریب غریبم نمانده شکیبم

خداحافظ ای برارجان

-----

دراین صحرا بیوفا مردم

دلم راازغصه بشکستند

من آواره میروم جانا

عزیزانم بی کفن هستند

نبیندچشم فلک هرگز

رواگشته عترت آزاری

که زینب گشته تماشایی

میان هرکوی وبازاری

غریب غریبم نمانده شکیبم

خداحافظ ای برارجان

----

منم زینب که تی غم پرور

ایسم تنها بی کس یاور

جه دوری تی علی اصغر

ربابه بین هی زنه پرپر

فلک فاندر این یتیمانم

بیگیفته آتش می کاشانه

بزه ها ایوار شعله تافارسیه

بسوخته می شمع وپروانه

می دردان هزاراه

می دیل بیقراره

آیم تی ور من دوباره

---

نارم سروسامان تی چومانه قربان

خداحافظ ای ای برارجان

غریب غریبم نمانده شکیبم

خداحافظ ای برارجان

---

تومی تنها محرم و همدم

دارم بی تو تا ابد من غم

تی دوری جا ای گل زهرا

کنم یکسرگریه وماتم

ویریس بیشیم دیل می شین تنگه

دیله کوفیان همه از سنگه

تی دشمن برارجان داره دائم

می امره خرابه سرجنگه

نارم سروسامان تی چومانه قربان

خداحافظ ای ای برارجان

غریب غریبم نمانده شکیبم

خداحافظ ای برارجان

---

سروپایت ازچه درخون شد

لبم پاره بسته شددستم

خداداند وقت دل کندن

پریشان دخترت هستم

تویکباره دیگر صدایم کن

به راه  غربت دعایم کن

اگردیدی هربدی خوبی

بجان مادرحلالم کن

غریب غریبم نمانده شکیبم

خداحافظ ای برارجان

نارم سروسامان تی چومانه قربان

خداحافظ ای ای برارجان

می دردان هزاراه

می دیل بیقراره

آیم تی ور من دوباره

---

بگوتی سرای گل پرپر

می نازدانه بلبل شکسته پر

جفای ان مردم کافر

نیشه هیچ موقع مرا جاخطر

می دردان هزاره نارم چاره

می دیل بیقراره نارم چاره

می دیل بیقراره من آواره

تی جانه بمیرم

تی داغه نیدینم

بیدین تنها کی اسیرم

نارم سروسامان تی چومانه قربان

خداحافظ ای ای برارجان

غریب غریبم نمانده شکیبم

خداحافظ ای برارجان(ای حبیبم)

---

می دردان هزاره نارم چاره

می دیل بیقراره من آواره

بیدین که برارجان جه تی ماتم

می ارسوی دائم وارش واره

بنالم با بلبل نالان

کنم دائم ناله وافغان

می کار اشک وآهه

می وزان سیاهه

که زینب تی چوم براهه

نارم سروسامان تی چومانه قربان

خداحافظ ای ای برارجان

غریب غریبم نمانده شکیبم

خداحافظ ای برارجان

---

چوتوبکنم دیل جه ان صحرا

بشم از ایه یکه وتنها

ایم تی ورگرتوبخواهی

تی دورگردم یوسف زهرا

امان ازغریبی

نارم من حبیبی

خدایا می دردا تو دینی

نارم سروسامان تی چومانه قربان

خداحافظ ای ای برارجان

---

مسیحا بزن ناله وشیون

شهیدان ایسن بی سر و بی کفن

اگرکه نارید توشه آخرت

بگوزینب دس به تی دامن

چوتوبکنم دیل جه اه صحرا

بشم از ایه یکه وتنها

ایم تی ورگرتوبخواهی

تی دورگردم یوسف زهرا

امان ازغریبی

نارم من حبیبی

خدا می دردا تو دینی

نارم سروسامان تی چومانه قربان

خداحافظ ای ای برارجان

غریب غریبم نمانده شکیبم

خداحافظ ای برارجان

----

دراین صحرابی وفا مردم

دلم راازغصه بشکستند

من آواره میروم جانا

عزیزانم بی کفن هستند

غریبانه بین هرکوچه

گذارندسرروی دیواری

چه سازم با این همه ماتم

 ندارم بعدازتوغمخواری

غریب غریبم نمانده شکیبم

خداحافظ ای برارجان

نارم سروسامان تی چومانه قربان

خداحافظ ای ای برارجان

---

عزیزان می شین همه تان یکسر

ببوستن قربانیه داور

ایورخفته می علی اکبر

ایسر خفته می علی اصغر

ایورمی عباس نام آور

ایور عون و ایورجعفر

زتیغ اه لشکر کافر

بیدین ان می قاسم پرپر

می دردان هزاره نارم چاره

می دیل بیقراره م آواره

ایم تی ورمن دواره

غریب غریبم نمانده شکیبم

خداحافظ ای برارجان

نارم سروسامان تی چومانه قربان

خداحافظ ای ای برارجان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.