بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

اطلاعیه سازمان هواشناسی خراسان رضوی

اطلاعیه سازمان هواشناسی خراسان رضوی

پیرو بولتن‌های پیش‌بینی طبق بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی انتظار می‌رود از روز دوشنبه (30/12/95) استان تحت تاثیر سامانه‌ای ناپایدار و بارش‌زا قرار گیرد. که طبق مدل‌های هواشناسی بارش‌‌های این سیستم توام با وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه با رعد و برق تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت، شروع بارش‌ها از اوایل وقت دوشنبه و از نواحی جنوب غرب استان پیش‌بینی می‌گردد.

بر این اساس:

دوشنبه (30/12/95) رگبار باران توام با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در غالب نقاط استان ( بیشترین بارندگی در نواحی غرب و جنوب استان از جمله شهرستانهای جوین، جغتای و فریمان ) پیش‌بینی می‌شود.

سه شبنه (1/1/96) از حجم بارش‌ها کاسته شده اما درغالب نقاط استان وقوع بارش‌های رگباری توام با وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود .

چهارشنبه (2/1/96 ) ضمن کاهش 8 تا 10 درجه‌ای دمای روزانه بارندگی در غالب نقاط استان ادامه خواهد داشت که پیش‌بینی می‌شود در نواحی مرتفع نیمه شمالی بخصوص نوار شمالی بارش بشکل باران و برف حادث گردد.

پنجشنبه (3/1/96) بارش‌ها بیشتر در نیمه شمالی مخصوصا نوار شمالی استان همراه با وزش باد نسبتا شدید ادامه خواهد داشت که در نواحی مرتفع و کوهستانی بارش بشکل باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

جمعه (4/1/96) ضمن گسترش مجدد سیستم بر حجم بارش‌ها در نواحی شمالی استان افزوده خواهد شد.

طی روزهای دوشنبه (30/12/95) و جمعه (4/01/96) بیشترین احتمال آبگرفتگی در سطح استان وجود دارد.

طی فعالیت این سیستم بعلت بارش باران و در محورهای کوهستانی بارش باران و برف، وزش باد شدید، لغزندگی و کاهش دید بعلت تشکیل مه و بارش احتمال اختلال در سیستم حمل و نقل استان وجود دارد./سازمان هواشناسی خراسان رضوی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.