بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

منوچهر والی زاده :

منوچهر والی زاده :

حالم خوب است/ امروز از بیمارستان مرخص می‌شوم

منوچهر والی زاده که به دلیل یک تصادف مهره های کمرش آسیده دیده است درباره آخرین وضعیت جسمانی خود توضیح داد.

منوچهر والی زاده گفت: پنجشنبه هفته گذشته یعنی ۴ خردادماه در حالی که مشغول رانندگی بودم، تصادف کردم.

وی افزود: در پی این موضوع مهره های کمرم مقداری ضرب دید و دچار کوفتگی شدم به همین دلیل امروز ۸ خرداد ماه به بیمارستان مراجعه کردم و یک سری آزمایش‌ها انجام دادم.

والی زاده در پایان گفت: حالم خوب است و فکر می کنم بزودی از بیمارستان مرخص شوم زیرا تنها برای کوفتگی که داشتم به بیمارستان مراجعه کرده ام.

iribnews

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.