بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

جرئیات حواشی انفصال از خدمت شهردار مشهد از زبان خودشان

جرئیات حواشی انفصال از خدمت شهردار مشهد از زبان خودشان

سید صولت مرتضوی، شهردار مشهد در نشست خبری:

جرم مکاتبه با رییس دیوان محاسبات استان، دو ماه انفصال از خدمت شد.

حکم انفصال را از رسانه‌ها مطلع شدم لذا این موضوع را تکذیب کردم. حکمی تاکنون به من ابلاغ نشده است.

برنامه‌ریزی کرده‌اند انگ متخلف بودن بر پیشانی من بزنند.

کدام شهرداری در کشور امکانات در اختیار دیوان محاسبات قرار داده است؟ حال آنکه ما این موضوع را محقق کردیم.

از ابتدای خدمتم عضو هیچ تشکل سیاسی نبودم و به هیچ کدام از آنها باج نداده‌ام.

پذیرش مسئولیت شهرداری در کلانشهری چون مشهد، مرد کهن می‌خواهد اگر بنا باشد کاری انجام شود.

از همه رسانه‌ها خواهش میکنم دست مدیریت شهری را در آینده بگیرند تا بتواند شهر را آباد کند.

شهرآرا نیوز:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.