بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

روزی شخصی خدمت حضرت علی علیه السلام می رود و می‌گوید:

روزی شخصی خدمت حضرت علی علیه السلام می رود و می‌گوید:

یا امیر بنده به علت مشغله زیاد نمیتوانم همه دعاها را بخوانم،چه کنم؟

حضرت علی علیه السلام فرمودند: خلاصه ی تمام ادعیه را به تو میگویم، هر صبح که بخوانی گویی تمام دعاها را خواندی.

الحمدلله علی کل نعمه

خدا را سپاس و حمد می گویم برای هر نعمتی که به من داده است

و اسئل لله من کل خیر

و از خداوند درخواست میکنم هر خیر و خوبی را

و استغفر الله من کل ذنب

و خدایا مرا ببخش برای تمام گناهانم

واعوذ بالله من کل شر

و خدایا به تو پناه می برم از همه بدی ها.

بحارالانوار، جلد ۹۱، صفحه ۲۴۲

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.