بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

خبرهای کوتاه از گوشه و کنار گیلان

خبرهای کوتاه از گوشه و کنار گیلان

به مناسبت ماه مبارک رمضان سفره افطاری 313 متری در سیاهکل پهن شد / خیران برای این سفره افطاری 313 متری 8 میلیون تومان هزینه کردند و هزار و 200 روزه دار اطعام شدند .

اهالی روستای چهارده سفلای املش هم به یاد شهدای این روستا سفره افطاری پهن کردند.

5 هزار و 500 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد تالش هم اطعام شدند / رییس کمیته امداد تالش گفت: 10 خیر تالشی هزینه 825 میلیون تومانی اطعام این مددجویان را پرداخت کرده اند .

اختتامیه طرح قرآئت قرآن و خداحافظی با ماه مبارک رمضان . در این مراسم از 40 قاری برگزیده نیروی انتظامی تجلیل شد .

مراسم گرامیداشت شهید مدافع امنیت سرباز گمنام امام زمان شهید حسن عشوری دررودسر برگزار شد. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دراین مراسم گفت: امروز به برکت خون شهدا و تلاش نیروهای امنیتی و نظامی ، ایران اسلامی با امنیت کامل و مقتدرانه روی پای خود ایستاده است.

مخابرات منطقه گیلان برای نصب 40 سایت یا آنتن bts با کمبود جا مواجه است و نیاز به همکاری مردم برای واگذاری زمین و نصب این انتن ها دارد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت از افتتاح افتتاح سامانکده بانوان در رشت خبر داد و گفت : این سامانکده با ظرفیت پذیرش 18 نفر امروز در رشت به بهره برداری رسید. برای بازسازی و تجهیز این سامانکده حدود 30 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرجهاد کشاورزی املش گفت: کشاورزان این شهرستان امسال 8 هزار و 450 کیلوگرم گل گاوزبان به ارزش یک میلیارد و 260 میلیون تومان برداشت کردند که در مقایسه با پارسال 2 و نیم برابر شده است .

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا گفت: با حکم قضایی 63 هزار و 583 مترمربع از زمینهای منابع طبیعی که سالهای گذشته افراد سودجو در روستاهای لوندویل ، ویرمونی و خانه های آسیاب تصرف کرده بودند از دست متصرفان بازپس گرفته شد . شهرستان آستارا40 هزار هکتار جنگل و مرتع دارد.

نیکوکاران صومعه سرایی درهمایش خیران این شهرستان به بیماران صعب العلاج 23 میلیون تومان کمک کردند .

جشنواره بزرگ خیریه لبخند در سیاهکل برگزار شد . عواید حاصل از این جشنواره به بخش کودکان سرطانی بیمارستان 17 شهریور رشت اهدا شد .

مراسم گرامیداشت شهید مدافع امنیت سرباز گمنام امام زمان شهید حسن عشوری در لاهیجان برگزار شد.

یادواره شهدای چوشل سیاهکل برگزار شد .

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.