بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

به عقب بر میگردیم آنهم چه جور!!

به عقب بر میگردیم آنهم چه جور!!

پذیرش و تربیت دانشجوی پرستاری در بیمارستانها مصداق واقعی عقبگرد به ده ها سال قبل!

شعار این بود که در نیمه راهیم و به عقب بر نمیگردیم!!

کاری به تفکیک وزارتخونه های صنعت و معدن و بازرگانی و یا ورزش و جوانان و بازگشت به سیاق دهه قبل و هزینه‌های هنگفتی که از این طریق بر بیت المال تحمیل میکنند ندارم!

کاری به قراردادهای نفتی عجیب غریبی که میبندند و شبیه آنرا در تاریخ چند دهه گذشته داشتیم و امروز بعنوان قراردادهای ننگین از آنها یاد میکنیم و اینکه در کتاب درسی تاریخ بچه هایمان از این قراردادهای امروزی چگونه یاد کنند هم ندارم!

بگذاریم این بحث‌ها برای اهل فنش.

اما خداییش پذیرش دانشجوی پرستاری در بیمارستانها را کجای دلمون جا بدیم؟!

در دنیایی که هر روز پرستاری به سمت آکادمیک تر شدن علمی تر شدن و تخصصی تر شدن پیش میرود در دولت تدبیر و امید! اینگونه تدبیر میکنند که برای تامین خواست و منافع قشری خاص و در کنترل و تحت فرمان گرفتن جامعه فهیم و تحصیل کرده پرستاری, پشت پا بزنند به دهها سال طی شده و پیشرفت علمی آکادمیک حرفه پرستاری. پذیرش دانشجوی پرستاری و تربیت آنها در بیمارستانها بدون طی کردن یک اسلوب علمی نه تنها به بازی گرفتن سلامت مردم بلکه توهین فاحش به اساتید و دانشمندان این حرفه و تحقیر دانشگاهها و جامعه علمی کشور و صدها هزار تحصیل کرده و شاغل در این رشته موثر در سلامت مردم است.

انرژی هسته ای را تعطیل کردید, صنعت هوافضا را به موزه فرستادید, آمار و ارقام اقتصاد کشور را عریان در برابر بیگانگان گذاشتید, آموزش فرزاندانمان را به الگوهای نامتجانس سپردید, خواهشمندیم اعتبار علمی جامعه بهداشت و درمان کشورمان را مضحکه جهانیان نکنید که برایمان در سایت های علمی خبریشان تیتر بزنند:

" پرستاری ایران در مسیر صد سال قبل! "!!!

ویشگاهی ازرشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.