بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

خبرهای کوتاه از گوشه و کنار گیلان

خبرهای کوتاه از گوشه و کنار گیلان

طرح خدمات دندانپزشکی به بیماران نیازمند و معلولان آسایشگاه های گیلان آغاز شد .

فرماندار لنگرود در جلسه کارگروه بررسی مشکلات چایکاران و کارخانجات چایسازی این شهرستان گفت: از آغاز شروع برداشت برگ سبز چای تاکنون در این شهرستان 15 هزار و 600 تن برگ سبز چای به ارزش 32 میلیارد تومان برداشت شد که 18 میلیارد تومان آن به چایکاران پرداخت شده است.

مدیر آموزش و پرورش فومن گفت: در طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان این شهرستان که از 31 خرداد آغاز شده است و تا پایان مرداد ادامه دارد هزار و 28 دانش آموز بدو ورود به مدارس فومن از لحاظ قد ، وزن ، شنوایی ، بینایی و گفتاری و تشخیص انواع رنگ سنجش می شوند .

نمایشگاه بازارچه صنوف با شرکت 22 استان در پارک ساحلی ماسال برگزار شد .

بازنشستگی پیش از موعد بیمه شدگان روستایی و عشایری / بیمه شدگان با سابقه پرداخت 10 سال بیمه و 70 سال سن بازنشسته خواهند شد.

آغاز به کار موسسه یاران سبز موعود در شهرستان لنگرود . مسوول موسسه علمی فرهنگی یاران سبز موعود استان گفت: این موسسه در 7 شهرستان راه اندازی شده و تابستان امسال 5 هزار کودک و نوجوان استان از برنامه های مختلف فرهنگی این موسسه بهره مند می شوند .

امام جمعه تالش در نشست ستاد هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر ضامن حفظ و بقاء خانواده ها دربرابر آسیب های اجتماعی ست.

رئیس اداره نوغانداری شفت گفت: نوغانداران شفتی امسال با تولید 85 تن پیله ترابریشم حدود 2میلیارد تومان درآمد کسب کردند. شفت بعد از لنگرود دومین شهرستان تولید کننده پیله تر ابریشم در استان است .

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی گیلان با معرفی برترین ها در رشت پایان یافت.

iribnews_guilan

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.