بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

من یک دختر محجبه ام

http://uupload.ir/files/om8_%D9%85%D9%86_%DB%8C%DA%A9.jpg

من یک دختر محجبه ام

میتوانم مثل فاحشه ها  خودم را درست کنم و در خیابان خودنمایی کنم ..

اما من اینکار را نمی کنم ..

چون :

عزت و شرافت و انسانیت دارم

آدم پستی نیستم

دلم آلوده به شیطان نیست

نژاده ای اصیل و بافرهنگ دارم

چشمم به روی  دیدن حقایق هاااا بسته نیست

گوشم به روی شنیدن واقعیت ها بسته نیست

روزنه ی دلم به سمت خدا باز است و هر لحظه ندای یا ربی میدهد

حس احساس مسئولیت در برابر شهدا و قهرمانان تاریخ کشورم دارم

دشمن و اهدافش را خوب میشناسم

حق مردمان جامعه را ضایع نمی کنم ..

عقلم پخته تر از خودنمایی و بی ارزش شدن کار میکند ..

مطالعه ام زیاد است و خیلی چیزها را میدانم

ان الله لا یظلم مثقال ذره

خداوند در حق چنین صالحانی ذره ای ظلم نخواهد کرد و عدالت را اجرا خواهد کرد

لطفا نشر دهید .. @mohajabehafereshteand

دکترازرشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.