بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

خبرهای کوتاه از گوشه و کنار گیلان

خبرهای کوتاه از گوشه  و کنار گیلان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان در فومن گفت: برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد استان  150 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است .

مراسم اختتامیه دوره طرح ولایت بسیج دانش آموزی ویژه دختران امروز در رشت برگزار شد .

همایش عفاف و حجاب در رودسر برگزار شد . بانو احمدی از مربیان آموزش سپاه رودسر در این همایش گفت: حجاب باعث اقتدار زن در جامعه و در نتیجه استحکام بنیان خانواده می شود .

در همایش عفاف و حجاب صومعه سرا از 25 بانوی محجبه و کارآفرین این شهرستان تجلیل شد .

رییس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود گفت: هفتمین خانه عالم این شهرستان در روستای میان محله پاپکیاده با 80 میلیون تومان هزینه ساخته می شود . 200 متر زمین این خانه عالم را حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی امام جمعه رودسر اهدا کرده و هزینه ساخت آن را نیز خیر گیلانی مسعود اکبرپور و مردم منطقه تامین می کنند .

در نمایشگاه عکس و نقاشی عفاف و حجاب در صومعه سرا 30 قطعه عکس و نقاشی و محصولات فرهنگی و هنری به معرض نمایش گذاشته شده است . این نمایشگاه تا 30 تیر صبح ها در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا بروی علاقمندان باز است .

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در همایش عفاف و حجاب شفت گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان وهدف قراردادن حجاب ملت های مسلمان، باید بیش از پیش به حفظ حجاب توجه کرد .

به مناسبت هفته عفاف و حجاب خواهران و برادران سنگری راهپیمایی کردند .

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: نیروهای گشت فنی و حفاظتی این اداره 280 اصله چوب جنگلی را که در محوطه یک کارخانه برنج کوبی در رودبنه لاهیجان انبار شده بود کشف و ضبط کردند.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.