بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

سؤال : دختری هستم کارمند و درآمد دارم و در منزل پدرم زندگی میکنم، آیا برای ازدواج موقت باید از پدرم اجازه بگیرم؟

سؤال :

دختری هستم کارمند و درآمد دارم و در منزل پدرم زندگی میکنم، آیا برای ازدواج موقت باید از پدرم اجازه بگیرم؟

پاسخ:

اگر مصلحت خود را تشخیص می دهید و در تصمیم گیرى های مهم زندگی خود مانند کارمند شدن و نسبت به مال خود مانند خرید و فروش و بخشش اموال خود از نظارت پدر و مادر مستقل هستید، بنابر احتیاط واجب باید با اجازه پدر ازدواج کنید (چه دائم و چه موقت)

البته چون این حکم بنابر احتیاط واجب است مى توانید به فقیه دیگرى با رعایت تسلسل در اعلمیت رجوع کنید.

منهاج الصالحین ج3 مساله 67 و استفتائات

ازدواج_دختران_مستقل

رساله آیت الله سیستانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.