بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

کلام_علما

کلام_علما

توسّل عاجزانه به امام زمان (علیه‌السلام) و شفای فرزند...

حاجی ملأ باقر بهبهانی نقل کردند: از معجزات حضرت ولی‌عصر (سلام‌الله‌علیه) که خود مشاهده کردم اینکه فرزندم علی محمد که اولاد ذکورم منحصر بود در او، مریض شد و روز به روز بدتر می‌شد و بر حزن و اندوه من می‌افزود.

تا آن‌که برای مردم یأس حاصل شد از مرض او و علما و سادات برای او  طلب شفا می‌کردند در زمان‌های دعا تا آن‌که شب یازدهم مرض او شد. مرضش سخت و حالش سنگین شد و اضطرابش زیاد و التهابش شدید.

راه چاره بر من بسته شد و ملتجی شدم به حضرت قائم (علیه‌السلام)، پس از نزد او با اضطراب بیرون رفتم و بر بام خانه بالا رفتم و بی‌قرارانه به آن جناب متوسّل شدم و با ذلّت و مسکنت می‌گفتم: یا صاحب‌الزمان اغثنی! یا صاحب‌الزمان ادرکنی!

و خود را به خاک عجز و مذلت مالیدم، پس آمدم به خانه و بر او داخل شدم و پیش روی او نشستم، دیدم نفسش ساکن و حواسش به جا و عرق او را گرفته و حالش خوب شده بود، پس خدای را بر این نعمت عظمی شکر کردم.

اقتباس از نجم الثاقب در احوال امام غائب (علیه‌السلام)، ج ۲، ص ۷۸۰.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.