بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

اطلاعیه

اطلاعیه

اطلاعیه نحوه شکایت از قضات دادگاه ها

با عنایت به گزارشات واصله به دفتر مقام معظم رهبری -مد ظله العالی- در مورد سوء استفاده قضات دادگاه ها از اختیارات خود و دستور اکید معظم له به ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر برخورد با افراد متخلف و مجرم در هر رتبه و مقام، کلیه آحاد ملت بزرگ اعم از شکات، متهمان، محکومین و سایر افرادی که از قضات و روسای شعب دادگاه های عمومی و انقلاب، نظامی و ویژه روحانیت شاکی هستند؛ شکایت کتبی خود را به همراه اسناد و مدارک جهت بررسی و رسیدگی از طریق پست سفارشی یا پیشتاز به نشانی «تهران خیابان خیام - خیابان داور کاخ دادگستری دادسرای انتظامی قضات» ارسال فرمایند.

1- امکان شکایت حضوری نیز مهیا می باشد.

2- درج مشخصات کامل اعم از نام و نام خانوادگی و کد ملی و نیز الصاق و ابطال تمبر دویست هزار (200000) ریالی الزامی است.

3- بعد از گذشت یک ماه از ارسال پستی شکایت؛ با تلفن های 38582206-021 و 38582207-021 تماس گرفته و با معرفی خود شماره پرونده را اخذ و برای اطلاع از شکایت با شماره تلفن های 38582208-021 و 38582297-021 تماس گرفته و از آخرین نتیجه پرونده یا رأی صادره مطلع شوید.

4- با توجه به اینکه قضات حتی در صورت حصول برائت نمی توانند اعاده حیثیت نمایند. بدون واهمه و ترس موارد تخلف را گزارش نموده و به استناد ماده 26 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد و آئین نامه اجرایی آن مشمول دریافت جایزه شوید.

loulemancity

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.