بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

ماجرای 60 هزار حقوق‌ بگیر غایب در آموزش و پرورش

«ماجرای 60 هزار حقوق‌ بگیر غایب در آموزش و پرورش» از ادعا تا تکذیب

چندی پیش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در نشستی با استناد به یک گزارش، از «ماجرای 60 هزار حقوق‌ بگیر غایب در آموزش و پرورش» خبر داد که امروز توسط وزیر آموزش و پرورش تکذیب شد.

26 شهریورماه سال جاری، فیض معاون پرورشی وزیر در مرکز مشاوره توحید تهران  گفت: «براساس یک گزارش، 60 هزار نفر از آموزش و پرورش حقوق می‌گیرند، اما در آموزش و پرورش خدمت نمی‌کنند و 60 هزار نفر هم درس مرتبط با رشته، در شهر خود ندارند و حقوق دریافت می‌کنند».

انتشار خبر 60 هزار حقوق بگیری که در آموزش و پرورش شاغل نیستند واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی برانگیخت و 5 روز بعد، سید حسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران این سخنان را تکذیب کرد و گفت: «هیچ وقت در آموزش و پرورش این طور نیست که 60 هزار نفر داشته باشیم که ابلاغ نداشته باشند و بخواهیم حقوق به آنها بپردازیم و اصلا چنین چیزی امکان‌پذیر نیست».

امروز هم وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران  با تکذیب این موضوع، گفت: «این موضوع را باید از خود این فرد بپرسید البته ممکن است در سازمان نیروی انسانی ما پِرت نیرویی وجود داشته باشد اما اینکه در بخش‌های اداری ده‌ها هزار نفر باشند که حقوق بگیرند و کاری را انجام ندهند بنده شدیداً این موضوع را تکذیب کرده و ادعای این فرد را رد می‌کنم؛ بروید از خود آن فرد سؤال کنید»./فارس

فرهنگیان خراسان رضوی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.