بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

برای نخستین بار در کشور ، بخش خصوصی با سرمایه گذاری ده میلیون یورویی دو فروند شناور لایروب و یدک کش ساخت کشور هلند را در بندر آستارا رونمایی کرد.

کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان رضوانشهری به ارزش 15 میلیون تومان به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سردار علیرضا نظری در تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان لنگرود برگزار شد .

فرماندار لاهیجان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: امسال برای تکمیل طرح های نیمه تمام این شهرستان 34 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است که 84 دذصد افزایش دارد.

فرماندار صومعه سرا در جلسه ستاد اشتغال این شهرستان گفت: امسال یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در صومعه سرا اختصاص یافته است .

فرماندار ماسال گفت: امسال 12 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره توسعه صنایع دستی ، کشاورزی ، آبزی پروری و گردشگری به کارآفرینان این شهرستان برای پرداخت می شود .

2 واحد مسکونی محرومان در بخش خشکبیجار افتتاح شد. این دو واحد در روستای جورکویه و چوکده با 50 میلیون تومان هزینه از اعتبارات سپاه و هدیه مقام معظم رهبری ساخته شده است .

مدیر جهاد کشاورزی رودسر گفت: 4 هزار باغدار کیوی امسال 35 تن کیوی به ارزش 55 میلیارد تومان از باغهای این شهرستان برداشت کردند .

در پدیده ای کم نظیر تعدادی از درختان آلوچه در سیاهکل به بار نشست. در حالیکه 68 روز از فصل پائیز گذشته است تعدادی از درختان گوجه سبز در روستای مالفجان شهرستان سیاهکل میوه داد.

مدیر جهاد کشاورزی لاهیجان گفت: امسال با 16 میلیارد تومان هزینه عملیات اجرای طرح تجهیز و نوسازی شالیزارها در این شهرستان آغاز شد .

مدیر جهاد کشاورزی آستارا گفت: از ابتدای امسال تاکنون 80 هزار تن محصول کشاورزی به ارزش 71 میلیون دلار به کشورهای روسیه، آذربایجان، گرجستان و اکراین صادرشده است.

مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سردار علیرضا نظری در تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان لنگرود برگزار شد .

یادواره شهدای روستای تسیه بخش خمام برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شفت از شماره گذاری60 دستگاه تراکتور دراین شهرستان خبر داد و گفت: از هدف از اجرای این طرح را تسهیل در تردد تراکتورداران ، دریافت سوخت ، بیمه و ساماندهی این صنف دانست و گفت: شفت 182 دستگاه تراکتور دارد که تاکنون 100دستگاه آن شماره گذاری شده است .

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بخش خمام مراسم محفل نورانی انس با قرآن در مسجد جامع این بخش برگزار شد.

فرمانده انتظامی رودسر گفت : ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هزار و 760 دست انواع لباس ورزشی خارجی قاچاق به ارزش اقتصادی 100 میلیون ریال را در بازرسی از یک وانت مزدا در کمر بندی رودسر کشف کردند.

تیم کشتی کوچصفهان به نمایندگی از ایران با 8 کشتی گیر راهی رقابت های بین المللی صربستان شدند.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.