ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
تکمیلی/ به دنبال اتوبوسهای گازسوز و برقی هستیم
در مورد الیت، به گمان من مردم از هزینه آن نالان نیستند و هزینه آن در زندگی مردم تاثیر ندارد بلکه از نحوه برخورد الیت ناراحت هستند.
حدود یک ماه است که دوستان ما در حوزه فناوری به دنبال آن هستند که مردم خودشان پرداخت کنند و ما به مردم اعتماد داریم.
مشهد از نظر اتوبوس کمبود ندارد، ولی عمر ناوگان اتوبوس رانی بالاست. ظرف یک ماه آینده تعداد قابل توجهی اتوبوس جدید اضافه میشود و جانبازان و معلولان هم میتوانند از آن استفاده کنند.
به دنبال اتوبوسهای گازسوز و برقی هستیم و مذاکرات درحال انجام است.
مشهد سه خط مصوب بیآرتی دارد که سال ۹۴ تصویب شده است.
اخیرا خط سه از حرم مطهر اجرا شده و تا میدان استقلال ادامه پیدا میکند. از کسبه خواهش میکنم به جان انسانها توجه کنند. مشهد شهر دوم آلوده در کشور است.
خط ۳ بیآرتی دو هفته است که راه افتاده و ۱۰۰هزار نفر از این خط استفاده میکنند. مسیر چهل دقیقهای به ده دقیقه کاهش پیدا میکند. من از کسبه عذرخواهی میکنم و از مردم میخواهم با ما راه بیایند.
پارکینگ با ظرفیت دو هزار خودرو بهزودی در مجد راهاندازی میشود.
[شهرآرا نیوز]
ShahraraNews