بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

تکمیلی/ اجازه ساختمان‌سازی در زمین پادگان لشکر٧٧ را نمیدهم

تکمیلی/ اجازه ساختمان‌سازی در زمین پادگان لشکر٧٧ را نمیدهم

اگر مجلس و دولت اجازه دهند به سمت عوارض محلی پیش می‌رویم. بیش از بیست میلیون زائر به مشهد می‌آید که از نظر اقتصادی برای کسبه خوب است اما برای شهرداری نه.

تلاش می‌کنیم که از مالیاتی که در قالب ارزش افزوده از شهر مشهد گرفته می‌شود به حمل و نقل شهری اختصاص یابد.

دوم اینکه قیمت سوخت کمی افزایش پیدا کند و این‌ها کارهایی است که دولت می‌تواند انجام دهد.

بیشترین هزینه ما در حمل و نقل است. ما از نظر نقدینگی بسیار مشکل داریم.

بعد از شروع احداث جاده محمدآباد مدیر فرودگاه اعلام کرد که باند سوم فرودگاه این جاده را قطع میکند و از ما خواستند تا پایان مطالعه این طرح کار کمی با تاخیر انجام شود.

ما در مشهد پادگان لشکر ٧٧ و میدان تیر را داریم. مذاکراتی با شهرداری داشتند که ساختمان‌سازی در آن لحاظ شود و من آن را متوقف کردم و گفتم باغ نباید خراب شود و پادگان ٧٧ را به عنوان ذخیره فضای سبز مشهد به ما بدهند.

من خواهش می‌کنم این یک میلیون و سیصد هزار نفر را جزو شهر مشهد حساب کنید. حاشیه یعنی این‌که تو از متن جدا هستی. بهتر است در مورد حریم شهر مشهد صحبت شود. روستاهایی که بدون مجوز ساخته شده و هیچ کس جلودار آن نیست.

آخرین اخبار مشهد در شهرآرانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.