بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

افشای پشت پرده حجاب مربی مرد تایلندی در کبدی آسیا

افشای پشت پرده حجاب مربی مرد تایلندی در کبدی آسیا/ فدراسیون نقش اصلی را داشت!

سرپرست فنی مسابقات کبدی  در واکنش به بر کنار شدنش از سمت سرپرست فنی تیم‌های ملی کبدی، به ایسنا گفت:

نمی‌فهمم که چرا من را بر کنار کردند. حضور مربی مرد تایلندی با حجاب در سالن چه ربطی به من دارد.

من غافلگیر شدم. این ماجرا چه ربطی به من داشت. کجای این مساله می‌توانستم دخیل باشم؟

حتی بعد از ظهر روز اول مسابقات آی دی کارتم را در هتل جا گذاشتم و من را به داخل سالن راه ندادند تا این حد سختگیری وجود داشت

{در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود آن مربی مرد تایلندی تنها چند ثانیه در زمین بوده است؟}: نه. اصلا این طور نیست. هر چهار بازی تایلند را  این مربی مرد تایلندی با چهار روسری مختلف در داخل سالن حضور داشت. او با روسری سفید، مشکی، شال کرم مانند و چفیه بر سر داشت و چهار بازی را کامل در زمین بود.

اول مجوز دختر رییس فدراسیون بود و دوم این که من به حراست گفتم این کار را نکنید به من گفته شد "آقای طبیبی (مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان) به ما اجازه داده است نگران نباشید"./فارس

ShahraraVarzeshi

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.