بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

صدای_معلمان

صدای_معلمان

معلمان حق التدریسی بنر تبلیغاتی مسئولان

باسلام

من بعنوان  یک  معلم حق التدریسی مزاحمتان میشوم مزاحمتی که داغ زحماتم را میخواهم  با آن تازه کنم  معلمی که هیچ وقت دردایره آموزش وپرورش معلم به حساب نیامد،نه حقوقی  به حق و عادلانه و نه تشکر و تمجیدی به جا،با تلاشهایی که از مرز یک دهه هم گذشت ،دوران انتخابات می شوم بنری برای تبلیغ مسئولان و طوماری برای دفاع از مظلوم، که دیگر جایی برای امضای آخرین مدیر آموزش وپرورش هم در آن وجود ندارد، بلاتکلیفی و سر درگمی بی پایانم انگار تمام نشدنی ست و با هیچ لایحه و طرحی هم پایان نمی گیرد ،و این روزها هم که مزین شده است به امضای قرمز مسئولانی که فقط و فقط برایشان هزینه ها و سکه دولت مهم است،که مبادا این دم آخری از بازار بیافتد ،باید بعد پانزده سال مشقت بی اعتبار با آزمونی به روز ،معتبر  شوم ،با فاصله بیش از ده سال از مدرک دانشگاهی ،بروم با فارغ التحصیلان دهه هفتادی رقابت کنم ،من از هیچ آزمونی ابا ندارم ولی از نتیجه آزمون و دستهای پشت پرده میترسم ،از این مترسم که جوابی برا فرزندانم بعد امتحان  نخواهم داشت ،فرزندانی که  سالهای اول کاری فقط چند ماه بیشتر نداشتند والان نوجوانانی هستند که همه چیز را درک میکنند حتی از آینده کاری پر از دغدغه این سالها بهتر از من خبر دارند.

http://l1l.ir/xtk

اخبار_فرهنگیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.