بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

در دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری

در دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری ابتدا فرمانده سپاه صحبت کردند ودر جایی از سخنان خود خطاب به حضرت آقا گفتند که شما مسئولین را نصیحت می کنید و اینها توجه ندارند وما نگرانیم که شما نگرانید. حضرت آقا در بین صحبتهای خود این موضوع را پاسخ دادند و فرمودند: من نگرانی ندارم چون آینده را بسیار روشن می بینم. وبعد فرمودند: وقتی حضرت موسی با قومش از دست فرعونیان به کنار رود نیل رسیدند، دیدند از یک طرف دشمن دارد حمله می کند وطرف دیگر دریاست لذا شکایت بردند به موسی که ما نگرانیم، موسی گفت خدای من با من است نگران نباشید وسپس دریا شکافت و رد شدند، و بعد آقا فرمودند من الان به شما می گویم خدای من با من است نگران آینده نباشید آینده بسیار روشن است ان شاءالله

همه فرماندهان ضمن ان شاءالله گفتن به گریه افتادند

بشارت از این بالاتر؟؟

sapp.ir/khandani

سیدمحمدصادق حسینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.