بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

مدیر کل گمرک آستارا گفت: پارسال برای مرمت بنای چوبی گمرک آستارا موسوم به خانه بلژیکی 200 میلیون تومان هزینه شد و برای تکمیل آن به 600 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است . بلژیکی ها این بنا را که در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده در سال 1275 در نقطه صفر مرزی آستارا ساختند .

یادواره شهدای مدافع حرم گیلان و نخستین شهید جاویدالاثر کوچصفهان شهید رحیم رشیدی برگزار شد .

سیروس نعیمی خیر 54 ساله دهستان بالاگفشه لشت نشا با 200 میلیون تومان هزینه برای مسجد روستای خود غسالخانه ، سرویس بهداشتی ، وضوخانه ، اتاق انتظار و زمین ورزشی برای نوجوانان ساخته است .

مدیر جهاد کشاورزی فومن گفت: از خرداد امسال تاکنون 2 و نیم میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای خرید ماشین آلات کشاورزی به 125 کشاورز این شهرستان پرداخت شد .

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: امسال برای عمران و آبادانی 3 شهر صومعه سرا ، تولم شهر و گوراب زرمیخ 650 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است

فرمانده انتظامی آستارا گفت : ماموران انتظامی این شهرستان 4 هزار دست لباس خارجی قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال را در بازرسی از یک وانت نیسان کشف و ضبط کردند.

آرمین هادی پور ورزشکار گیلانی تیم ملی ایران در آخرین رتبه ‌بندی فدراسیون جهانی تکواندو در ژانویه با 2 پله صعود به مکان چهارم وزن منهای 58 کیلوگرم وزن اول المپیک صعود کرد.

با حکم رئیس فدراسیون بوکس، بابک بردبار داور 3 ستاره گیلان به عنوان رئیس کمیته داوران این فدراسیون منصوب شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.