بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

مصطفی سالاری ، استاندار در نشست بررسی راهکارهای توسعه‌ی گردشگری دریایی گیلان گفت: بخش خصوصی این اعتبار را برای راه‌اندازی خطوط مسافری و گردشگری دریایی هزینه می کند.

رییس اداره دامپزشکی آستارا گفت: 7 هزار و 255 قطعه ماهی زینتی آب های شیرین به ارزش 4 هزار دلار از گمرک آستارا به آذربایجان صادر شد .

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تخصیص 10 میلیارد تومان اعتبار برای تبدیل بیمارستان بندرانزلی به بیمارستان جامع خبر داد وگفت: این مبلغ برای اعزام متخصصین پزشکی در رشته های فوق تخصصی گوارش و جراحی پلاستیک و راه اندازی 10 تخت آی سی یو و بخش زایمانی در بیمارستان بندانزلی هزینه می شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در رودسر گفت: برای ساخت 35 خانه عالم که در مجموع 70 درصد پیشرفت کار دارد 350 میلیون تومان هزینه می شود .

آیین دانش آموختگی 158 نفر از فارغ التحصیلان دانشکده بهداشت رشت برگزار شد.

نماینده مردم رودسر و املش در کارگروه شورای حفاظتی منابع آب املش گفت: برای بتنی کردن 10 کیلومتر از نهرهای کشاورزی این شهرستان به 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

در بیستمین جلسه کمیسیون بهداشت شورا ، تفاهم نامه ارتقای سلامت شهروندان بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی امضا شد . تکمیل بیمارستان هموفیلی در چله خانه رشت و ساخت بیمارستان هزار تخت خوابی در سایت لاکان از جمله مفاد این تفاهم نامه بود .

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته ی نخست دور برگشت لیگ دسته اول کشور، جام آزادگان عصر امروز در شیراز مقابل برق جدید این شهر به تساوی بدون گل رسید و با 26 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی باقی ماند.

مراسم پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی با حضور رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و محمدرضا طالقانی رییس اسبق فدراسیون کشتی در لاهیجان برگزار شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.